دسته‌بندی نشده

«کودکان کار آفتابگردون» در جشن هوای پاک

رویداد بچه‌ها هوای پاک با شعار “هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی” در پارک نیاکی شهر تهران برگزار شد.

 

به گزارش اکوفکت به نقل از رسانه مسئولیت اجتماعی، در این رویداد “بنیاد سپاس لحظه حال” و اداره محیط زیست شهرداری منطقه هفت تهران میزبان تنی چند از کودکان کار در سطح شهر تهران نیز بودند.

براساس این گزارش، رویداد بچه‌ها هوای پارک صبح امروز در پارک اندیشه واقع در خیابان شریعتی تهران برگزار شد که ضمن اجرای برنامه‌های شاد و فرهنگی برای کودکان، مفاهیم احترام به محیط زیست، هوای پاک، حفظ سلامتی و… به آنها آموزش داده شد.

همچنین در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی با غرفه‌های صنایع دستی و بازیافت زباله‌های خانگی جهت فرهنگ سازی برای حفظ محیط زیست و لزوم کاهش زبانه برگزار شد.

در خلال این رویداد، به‌مناسبت سالگرد شهدای پلاسکو، از نماینده آتش‌نشانان توسط بنیاد سپاس لحظه‌ حال قدردانی شد.

شایان ذکر است که در این مراسم بنیاد سپاس، از دبیران محیط زیست محله‌های مختلف تهران با اهدای لوح و هدایایی قدردانی کرد.

گفتی‌است، بنیاد غیردولتی سپاس لحظه حال، دارای مجوز فعالیت در سطح ملی، سازمانی مردم نهاد با رسالت “‌توسعه فرهنگ عشق ورزیدن و خدمت داوطلبانه” از طریق فعالیت‌های داوطلبی و نشر مهارت‌های توانمندساز اجتماعی و فرهنگی ا‌ست.

این بنیاد با رویکرد نیکوکاری و هدف اشاعه فرهنگ خدمت و عشق‌ورزی نسبت به همگان، در حال حاضر توسط فعالیت‌های عام‌المنفعه داوطلبی، در سه بخش دپارتمان عشقُحکمت (آموزش پاک) ، دپارتمان عشقُخدمت (کار داوطلبانه) و دپارتمان عشقطبیعت (حفاظت از محیط زیست)مشغول به فعالیت است.

همچنین، بنیاد سپاس لحظه‌ حال همسو با رسالت بنیاد، پویش آفتابگردون را در حمایت از کودکان کار و خیابان ایران بنا نهاد. در این پویش، آفتابگردونی‌ها که متشکل از داوطلبان این بنیاد است، هر دوشنبه به سر چهارراه‌های مشخص می‌روند و همراه و همدل با کودکان به بازی، آموزش، فرهنگ سازی و خدمت به کودکان کار می‌پردازند تا ضمن با توانمندسازی کودکان کار، سطح تاب‌آوری کودکان را برای ساختن آینده‌ای بهتر افزایش دهند.

در رویداد “بچه‌ها هوای پاک” که میزبان همه اقشار سنی بود، بچه‌های کار مناطق مختلف تهران به همراه همیاران خود از بنیاد سپاس در این برنامه شرکت کردند./ عصر تشکل

انتهای پیام///

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا