اجتماعیاقتصادیدسته‌بندی نشدهفرهنگی و هنریفناوری اطلاعات

سفرهای خارجی رئیسی نشانه پایان نظام تک قطبی است

حبیب الله بور بور حسین بیگی، دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با مهر، به دستاوردهای مهم سفرهای رئیس جمهور به سوریه و چین اشاره کرد و اظهار داشت: این سفرها بدون شک نشانه پایان نظام تک قطبی و پایان دخالت‌های آمریکا در منطقه بوده و قدرت ایران را در دید و منظر دشمنان غیر قابل انکار کرد.

وی هفته گذشته را هفته “عزت و عظمت” برای نظام و انقلاب اسلامی توصیف و خاطر نشان کرد: یکی از دستاوردهای مهم سفر ابراهیم رئیسی به دمشق، صحه گذاشتن به قدرت سیاسی و نظامی ایران در برابر قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی بود.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بخش دیگری از این گفتگو به مسائل اقتصادی کشور پرداخت و با انتقاد از تیم کارشناسان دولت سیزدهم، آنها را به بی توجهی به معضلات و مشکلات کشور متهم کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از زمان آغاز به‌کار دولت با تشکیل جلسات تأثیر گذار و حضور کارشناسان کار آمد و خِبره کوشیده است، تا بهترین راهکار و پیشنهادهای عملیاتی را به دولت ارائه دهد. در موضوع ارز نیز با رئیس جمهور مکاتباتی را انجام داده است و تا نتیجه حصول نهایی، پیگیر این مهم خواهیم بود.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: با وجود تلاش‌های زیاد دولت در رفع مشکلات معیشتی و بازار ارز، اما به نظر می‌رسد که بدنه کارشناسی، دولت را همراهی نمی‌کند.

بور بور، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ایشان با فرهنگیان و معلمان تاکید کرد: الزامی است که دولت معرفی وزیر آموزش و پرورش به مجلس را تسریع بخشد و نهایت دقت را نیز در زمینه انتخاب داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا