اقتصادی

سرخ‌ دلان پایتخت اقتصادی سیاه‌ دل شدند!

دانستنی اقتصاد: تیم فوتبال سرخ دلان شهرستان عسلویه با هدایت مربی‌ خوشنام خود یوسف ادریسی مقتدرانه قهرمان لیگ دسته اول استان بوشهر شد اما دیری نپائید که سرخ‌دلان سیاه‌دل شده و جشن قهرمانی آنان به غم بدل گشت.
به گزارش دانستنی اقتصاد؛ مربی تیم سرخ دلان، به دلیل اختصاص نیافتن منابع مالی مورد نیاز برای رقابت قوی تنها نماینده شهرستان عسلویه در لیگ برتر فوتبال استان بوشهر، با توجه به هزینه‌های مشارکت در این لیگ علی‌رغم میل باطنی‌‌، پایان همکاری با نماینده پایتخت اقتصادی کشور را اعلام نمود.
درشرایطی که هزینه یک فصل این تیم، که فوتبال پایتخت اقتصادی را در لیگ برتر استان نمایندگی می‌کند یک میلیارد تومان است در چند قدمی عسلویه، باشگاه النصر عربستان قرارداد یکساله ۹۰۰۰ میلیارد تومانی با کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی عقد می‌کند یا باشگاه الهلال عربستان قرارداد یکساله ۷۰۰۰میلیارد تومانی با نیمار فوتبالیست برزیلی می‌بندد؛ آیا پایتخت اقتصادی که درآمد روزانه آن ۹۱۴۵میلیارد تومان است از تامین هزینه سالانه یک میلیارد تومانی برای قهرمانانش عاجز است؟
اسپانسری چنین تیمی مدال افتخاری بر گردن تک‌تک شرکت‌های مستقر در منطقه است. امید است مدیران عامل پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های مستقر در عسلویه تا دیر نشده مردم شهرستان عسلویه – قهرمانان حافظ استقلال اقتصادی کشور- بالاخص قهرمانان ورزشی را دریابند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ میانگین امتیازات: ۴.۶ / ۵. تعداد امتیازات: ۱۱۶ به این خبر امتیاز دهید

۰/۵

(۰ نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا