اجتماعیاقتصادیبازاربازار پول و ارزبانک، بورس و بیمهدسته‌بندی نشدهفرهنگی و هنریفناوری اطلاعات

تتر از نرم‌افزار ویژه استخراج بیت‌کوین خود رونمایی کرد



تتر از نرم‌افزار ویژه استخراج بیت‌کوین خود رونمایی کرد



دانستنی اقتصاد – حسین عسکری؛ در پستی که پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری صرافی بیت فینکس Bitfinex و تتر Tether در اپلیکیشن X به اشتراک گذاشت، بخش‌های خاصی از نرم‌افزار استخراج می‌تواند در آینده بر روی پلتفرم‌های منبع باز در دسترس قرار گیرد.

 هدف اصلی نرم افزار استخراج بیت‌کوین تتر (Tether BTC) ارتقای مدیریت کارآمد ظرفیت استخراج است که منجر به عملیات موثرتر می‌شود.

آردوینو بر نقش خود به‌عنوان مشارکت‌کننده اصلی در Moria، یک ابزار ارکستراسیون برای مزارع استخراج، تأکید کرد و گفت که تمام پیشرفت‌های اخیر با استفاده از فناوری Holepunch ساخته شده‌اند.

تتر از نرم‌افزار ویژه استخراج بیت‌کوین خود رونمایی کرد

در پست قبلی، آردوینو اطلاعاتی در مورد عملکرد موریا به اشتراک گذاشت. این ابزار ماینینگ ارتباط بین اجزای موجود در اکوسیستم استخراج بیت‌کوین را امکان پذیر می‌کند و تعاملات را از طریق ابزارهای ساده، ایمن، مقاوم در برابر حمله و مقرون به صرفه امکان پذیر می کند.

آردوینو توضیح داد که هر ماینر دارای یک کلید عمومی/خصوصی منحصربه‌فرد است که امکان پخش داده‌های رمزگذاری‌شده و ایمن را از طریق هسته‌های فوق‌العاده و دریافت فرمان از طریق هایپر swarms فراهم می‌کند.

 این رویکرد پیچیدگی پیکربندی فایروال را کاهش می‌دهد، انعطاف‌پذیری در برابر خرابی‌ها را افزایش می‌دهد، امکان تکرار آسان در سراسر سایت‌ها را فراهم می‌کند و حسی از قابلیت نگهداری و ماژولار بودن بهبود یافته را در مقایسه با تلاش‌های قبلی ایجاد می‌کند.

علیرغم مواجهه با چالش‌های قانونی و اقدامات نظارتی، تتر همچنان در بخش استخراج ارزهای دیجیتال درگیر است، این شرکت پس از بیان قصد خود برای تخصیص بخش خاصی از سود ماهانه خود به خرید بیت‌کوین، سرمایه گذاری خود را در تولید انرژی و استخراج پایدار بیت‌کوین در اروگوئه با همکاری یک شرکت محلی اعلام کرد.

اروگوئه به دلیل زیرساخت‌های قوی خود در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر مشهور است. به لطف منابع طبیعی فراوان، نزدیک به ۱۰۰ درصد برق آن از منابع تجدیدپذیر تامین می شود.





نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا