اجتماعیاقتصادیدسته‌بندی نشدهفرهنگی و هنریفناوری اطلاعات

به هر اقدامی برای هتک حرمت مسجد الاقصی پاسخ می دهیم

به گزارش دانستنی اقتصاد به نقل از العهد، «محمد حماده» سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس اعلام کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند که هتک حرمت صحن‌های مسجد الاقصی با واکنش فلسطینی‌ها رو به رو خواهد شد.

وی افزود: ملت فلسطین در مقابل تهدیدات شهرک نشینان صهیونیست مبنی بر ذبح کردن قربانی در مسجد الاقصی ساکت نخواهد ماند.

حماده اضافه کرد: شعله مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از خاک فلسطین همچنان پابرجا خواهد بود. نظامیان صهیونیست دست به اقدامات خطرناکی علیه نمازگزاران در مسجد الاقصی می‌زنند.

پیش از این مسئولان مسجد الاقصی نسبت به قصد و نیت شهرک نشینان صهیونیست مبنی بر برگزاری برخی آئین‌ها که با هدف هتک حرمت این مسجد انجام می‌شود هشدار داده بودند.

شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که برخی جریان‌های صهیونیست طی فراخوانی برای صهیونیست‌هایی که بتوانند در مسجد الاقصی مراسم قربانی را اجرا کنند، جایزه تعیین کرده است.

منبع مذکور اشاره کرد که بر اساس این فراخوان، هر شهرک‌نشین صهیونیست که روز چهارشنبه آینده قربانی خود را به مسجد الاقصی ببرد، ۵۰۰ شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) و کسی که قربانی خود را در داخل این مسجد ذبح کند، ۱۲۰۰ شِکل به عنوان جایزه دریافت خواهد کرد.

گفتنی است بر اساس آموزه‌های اسلامی مسجدالاقصی مکانی مقدس است که باید طهارت آن حفظ شود، صهیونیست‌های افراط گرا نیز از این گونه اقدامات برای تحریک احساسات مسلمانان استفاده می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا