اجتماعیاقتصادیبازاربازار پول و ارزبانک، بورس و بیمهدسته‌بندی نشدهفرهنگی و هنریفناوری اطلاعات

استفاده تبلیغاتی از بیت‌کوین در انتخابات آمریکا / حمایت ایلان ماسک از نامزد طرفدار بیت‌کوین



استفاده تبلیغاتی از بیت‌کوین در انتخابات آمریکا / حمایت ایلان ماسک از نامزد طرفدار بیت‌کوین



دانستنی اقتصاد – حسین عسکری؛ ایلان ماسک، رئیس و مدیر ارشد فناوری X  از ویوک راماسوامی، نامزد جوان و نوظهور جمهوری خواه ریاست جمهوری ایالات متحده تمجید کرده است.

ماسک در پادکست توییتر به بخشی از مصاحبه راماسوامی در Tucker Carlson’s Tucker پاسخ داد و گفت: ویوک راماسوامی جوان ترین نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری و یک نامزد بسیار امیدوارکننده است.

راماسوامی که به دلیل نظرات صریح خود در مورد امور مالی دیجیتال و ارزهای رمزنگاری شده مشهور است، برای ایجاد یک محیط رمزنگاری قوی تر در ایالات متحده تلاش کرده است.

در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۳ در میامی، او فاش کرد که کمپین او کمک های بیت کوین را دریافت خواهد کرد و او را به دومین رقیب ریاست جمهوری در رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۴ ایالات متحده برای حمایت از بیت کوین تبدیل کرد.

استفاده تبلیغاتی از بیت‌کوین در انتخابات آمریکا 1

در طول این رویداد، راماسوامی از یک کد QR پرده برداری کرد که شرکت کنندگان را به یک پورتال کمک مالی هدایت کرد که راه های مختلف مشارکت را ارائه می کرد. برای مشارکت در محدوده ۶۶۰۰ دلار، به اهداکنندگان واجد شرایط یک توکن انحصاری غیرقابل تعویض داده می شود.

راماسوامی مانند رابرت اف کندی جونیور اولین نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده است که از اهدای بیت کوین استقبال کرد و بر اهمیت و تاثیر رو به رشد ارزهای دیجیتال در شکل دادن به چشم انداز مالی پیش رو تاکید کرد.

محبوبیت فزاینده راماسوامی او را با ران دیسانتیس، همکار جمهوری خواه، فرماندار فلوریدا دوستدار بیت کوین، نزدیک کرده است.

با این وجود، سرمایه گذاری راماسوامی در سیاست بدون مانع نیست. او در حال حاضر با دو شکایت از سوی کارمندان سابق شرکت Strive Asset Management، شرکتی که او یکی از بنیانگذاران آن بود، مواجه است. کارمندان ادعا می کنند که در زمانی که در شرکت مشغول به کار بودند، مجبور به نقض مقررات اوراق بهادار شده اند.





نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا