اجتماعیاقتصادیبازاربازار پول و ارزبانک، بورس و بیمهدسته‌بندی نشدهفرهنگی و هنریفناوری اطلاعات

جزییات مهم ثبت نام شاهین سایپا ۱۴۰۲ / خریداران چقدر سود می‌کنند؟ + لینک



جزییات مهم ثبت نام شاهین سایپا ۱۴۰۲ / خریداران چقدر سود می‌کنند؟ + لینک



  • قیمت پیش فروش شاهین سایپا / خریداران چقدر سود می‌کنند؟

  • کاهش شدید قیمت شاهین سایپا ​از ابتدای سال

  • لینک فروش اینترنتی شاهین سایپا

  • ثبت نام شاهین بدون قرعه کشی است؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، سایپا فراخوان تکمیل ثبت نام شاهین ۱۴۰۲ را منتشر کرد. در ادامه جزییات شرایط جدیدترین پیش فروش سایپا را می‌خوانید. همچنین نگاهی به تفاوت قیمت شاهین در سامانه یکپارچه و بازار آزاد خواهیم انداخت تا سود خریداران این خودروی پرفروش سایپا مشخص شود.

قیمت پیش فروش شاهین سایپا / خریداران چقدر سود می‌کنند؟

گروه خودروسازی سایپا، شاهین ۱۴۰۲ را در قالب طرح پیش فروش عرضه کرده است. به این صورت که متقاضیان برای شرکت در پیش فروش سایپا باید نصف مبلغ را بپردازند که حوالی ۲۱۲ میلیون تومان اعلام شده است و قیمت نهایی شاهین آذر-اسفند سال جاری اعلام خواهد شد.

اگرچه سود قطعی خریداران شاهین سایپا مشخص نیست اما از آنجایی که پیش فروش به قیمت کارخانه محصولات سایپا در سال ۱۴۰۲ است می‌توان سود خریداران را به طور تقریبی محاسبه کرد. قیمت کارخانه شاهین ۱۴۰۲ درحال حاضر حوالی ۴۲۵ میلیون تومان اعلام شده است.

همچنین قیمت بازار آزاد شاهین ۱۴۰۲ به ۵۵۵ میلیون تومان رسیده است. بنابراین می‌توان گفت سود تقریبی خریداران شاهین در صورت عدم افزایش قیمت کارخانه تا زمان تحویل و همچنین ثبات بازار خودرو ۱۳۰ میلیون تومان است.

یس

کاهش شدید قیمت شاهین سایپا ​از ابتدای سال

بهتر است قبل از شرکت در ثبت نام شاهین سایپا ۱۴۰۲ بدانید که قیمت این خودرو از ابتدای سال ریزشی بوده است. قیمت شاهین صفر ۱۴۰۲ پایان فروردین ماه ۷۴۰ میلیون تومان بود و تا به امروز (۲۹تیرماه) ۱۸۵ میلیون کاهش داشته است. با این حال قیمت شاهین G طی تیرماه ۲۰ میلیون تومان بالا رفته است.

لینک فروش اینترنتی شاهین سایپا

مهلت شرکت در پیش فروش سایپا ویژه شاهین تا پایان امروز (۲۹تیرماه) است. تکمیل مراحل ثبت نام سایپا تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی شاهین یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ انجام خواهد شد. 

ثبت نام شاهین بدون قرعه کشی است؟

ثبت نام شاهین بدون قرعه کشی و مربوط به متقاضیان سامانه یکپارچه است که برای آنها توسط این گروه خودروسازی پیامک ارسال شده است. اگرچه این طرح ویژه ثبت نام خودرو برای مادران است اما سایپا در تیرماه ۲ اطلاعیه برای تکمیل مراحل پیش فروش شاهین ویژه متقاضیان عادی با همین شرایط صادر کرده است.





نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا