اقتصادی

از کوین بیس چه می دانید؟

دانستنی اقتصاد:  آیا تا به حال نام کوین بیس به گوشتان خورده است؟ آیا با سرویس‌های ارائه شده این کمپانی آشنایی دارید؟ اگر نه؛ توصیه می‌کنیم که این مقاله را از دست ندهید، چرا که می‌خواهیم کوین بیس را بیشتر به شما معرفی کنیم و اطلاعات جالبی در مورد آن ارائه دهیم.

کوین بیس چیست؟

کوین بیس (Coinbase) نوعی اوراق بهادار دیجیتالی است که دفتر آن در کشور آمریکا قرار دارد. این کمپانی در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد و هدف آن ارائه خدماتی برای خرید و فروش بیت کوین و انتقال بین بانکی بود. در این میان قراردادهای مختلف با شرکت‌های دیگر درآمد زیادی برای آن به ارمغان آورد. همچنین کوین بیس امکان پردازش پرداخت بیت کوین به شرکت‌های سنتی مانند پی پال را نیز فراهم کرد و حوزه سرویس‌دهی خود را گسترش داد.

کوین بیس چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

مبادله ارز

شما از طریق صرافی کوین بیس می‌توانید ارزهای فیات را واریز کرده و ارزهای دیجیتالی بخرید. این شرکت به شما اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را به واسطه کارهای اعتباری خریده و از آن خود کنید. برای این کار تنها کافیست در وب سایت آن ثبت نام کرده و روش پرداختتان را مشخص کنید. سپس به آسانی می‌توانید معاملات خود را انجام دهید. مزیت استفاده از کارت اعتباری این است که می‌توانید بیت کوین مورد نظر را در کیف پول خود ذخیره کرده و مشاهده کنید. البته در این راه محدویت‌هایی هم وجود دارد که باید از آن‌ها آگاه باشید. همچنین خوب است بدانید که کوین بیس دارای اپلیکیشن‌های متعددی است که بر روی سیستم‌های اندروید و IOS  نیز نصب می‌شوند.

امنیت کوین بیس

اکنون شاید این سوال پیش آید که امنیت در صرافی کوین بیس چگونه است؟ در پاسخ باید بگوییم که امنیت در این سیستم مانند دیگر همتاهای خود در حد قابل قبول است و با مراجعه به تنظیمات حساب کاربری خود می‌توانید امنیت اطلاعات خود را ارتقا ببخشید. در واقع با ایجاد تایید دو مرحله‌ای از ورود افراد غریبه به حساب خود جلوگیری خواهید کرد.

مشخصه‌های صرافی کوین بیس

صرافی کوین بیس امنیت خوبی دارد و فقط یک درصد از دارایی‌های دیجیتالی را در کیف پول آنلاین قرار می‌دهد. همچنین با بیمه کردن آن به شما این امکان را می‌دهد که نگران از دست دادن دارایی خود نباشید.

  • کاربران می‌توانند با استفاده از سرویس GDAX ارزهای بیشتری را مبادله نمایند.
  • کار کردن با این صرافی آسان است، به همین دلیل افراد مبتدی زیادی طرفدار آن هستند.
  • صرافی کوین بیس در برابر ارزهایی که ارائه می‌دهد، فیات‌هایی مثل دلار، پوند و یورو را قبول می‌کند و کاربران می‌توانند به روش‌های مختلف کار پرداخت را انجام دهند.
  • در نظر داشته باشید که این سیستم مناسب تبادل فوری است. زمانی که فیات معامله می‌کنید و قصد ارسال بیت کوین دارید، درگیر روندی یکپارچه خواهید شد که به طور خودکار پرداخت را به بیت کوین تبدیل می‌کند.

لازم است بگوییم که صرافی کوین بیس حدود ۶۰ کشور از جمله ایران را از لیست دریافت خدمات خود حذف کرده است و هموطنان ما برای انجام معاملات خود دچار مشکلاتی هستند.

به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم برنامه کوین بیس یک کمپانی معتبر برای انجام معاملات است و در صورت دور زدن تحریم‌ها می‌توان به آسانی از طریق آن به خرید و فروش ارزهای دیجیتال پرداخت. اگر قصد استفاده از آن را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به نصب اپلیکیشن کوین بیس بپردازید و به کیف پول آن دسترسی داشته باشید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا