اقتصادی

پرداخت ۶۰ میلیارد تومان پاداش به مشترکان برق بخش خانگی تهران

دانستنی اقتصاد: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: از ابتدای خرداد سال جاری تاکنون بیش از ۴۰۰ دستگاه اداری پرمصرف در شهر تهران مشمول قطع برق شده و اسامی برخی از این ادارات نیز جهت آگاهی عموم شهروندان منتشر شده است.
به گزارش دانستنی اقتصاد؛ کامبیز ناظریان با قدردانی از همراهی عموم مشترکان برق شهر تهران در مدیریت مصرف انرژی و کاهش بار شبکه در ساعت‌های اوج مصرف بار، ضمن اشاره به تداوم موج گرما در کشور و لزوم صرفه‌جویی هرچه بیشتر در مصرف برق، بار دیگر به اداره‌هایی که همکاری لازم را در اجرای طرح های مدیریت بار نداشته‌اند ‌هشدار داد.
وی تاکید کرد: فهرست اداره‌هایی که اقدام به اجرای مصوبه هیات دولت درباره مدیریت مصرف برق نکرده‌اند به مراجع ذیربط اعلام خواهد شد.
ناظریان خاطرنشان‌کرد: از ابتدای خرداد سال جاری تاکنون بیش از ۴۰۰ دستگاه اداری پرمصرف در شهر تهران مشمول قطع برق شده و اسامی برخی از این ادارات نیز جهت آگاهی عموم شهروندان منتشر شده است.
وی با بیان اینکه امروز نیز برق ۳۰ اداره پرمصرف پایتخت به دلیل خودداری از کاهش مصرف برق توسط عوامل فنی این شرکت قطع شد، خاطرنشان‌کرد: همه مشترکان اداری پایتخت مجهز به کنتورهای هوشمند هستند و مصرف برق آنها تا پایان فصل گرما به صورت لحظه‌ای توسط کارشناسان این شرکت در رصدخانه شبکه برق و انرژی شهر تهران پایش خواهد شد.
این مسئول از پرداخت ۶۰ میلیارد تومان پاداش به مشترکان بخش خانگی شهر تهران در سال جاری خبر داد و گفت: بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک خانگی در تهران به دلیل کاهش مصرف برق نسبت به سال گذشته مشمول دریافت پاداش شده‌اند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ میانگین امتیازات: ۴.۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۱۰۵ به این خبر امتیاز دهید

۰/۵

(۰ نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا