اجتماعیاقتصادیدسته‌بندی نشدهفرهنگی و هنریفناوری اطلاعات

پرتاب بیش از ۲۱ راکت به سوی اراضی اشغالی

به گزارش دانستنی اقتصاد به نقل از شهاب نیوز، منابع فلسطینی از حملات جدید مقاومت به سوی اراضی اشغالی در واکنش به شهادت خضر عدنان در زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که طی آن ۲۱ راکت به سوی شهرک‌های اطراف غزه پرتاب شده است.

همزمان با حملات موشکی جدید مقاومت به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اطراف غزه، منابع عبری از حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که در واکنش به شلیک موشک از غزه، مواضعی را در نوار غزه هدف حمله توپخانه‌ای قرار دادیم. وی به شهرک نشینان توصیه کرد در اماکن نزدیک به پناهگاهها باقی بمانند.

زخمی شدن یک صهیونیست

منابع عبری اعلام کردند: یک اسرائیلی بر اثر حمله راکتی به شهرک سدیروت در شمال شرق غزه  به شدت زخمی شده است.

منابع عبری همچنین از زخمی شدن سه صهیونیست خبر دادند.

همزمان برخی منابع به زخمی شدن ۶ صهیونیست اشاره کردند.

بیانیه اتاق مشترک گروههای مقاومت

اتاق مشترک گروههای مقاومت فلسطین در بیانیه ای با اشاره به پاسخ راکتی در واکنش به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در ترور شهید خضر عدنان، مسئولیت حملات راکتی را برعهده گرفت.

اتاق عملیات مشترک اعلام کرد: مسئولیت درهم کوبیدن شهرک های اطراف غزه با حملات موشکی در عصر امروز اولین واکنش به جنایت ترور خضر عدنان است.

در این بیانیه آمده است: جنایت ترور خضر عدنان واکنش ملت ما در همه عرصه های و مناطق درگیر را به یاری خداوند به دنبال خواهد داشت.

در بیانیه اتاق مشترک آمده است: ما به خون شهیدانمان و جانفشانی اسیرانمان وفادار خواهیم ماند و موضوع اسیران در راس اولویت های مقاومت در همه شرایط خواهد بود.

اتاق مشترک اعلام کرد: ما به شدت به دشمن درباره ارتکاب هرگونه جنایت یا حماقت هشدار می دهیم و این بدون پاسخ نخواهد ماند. مقاومت در اوج آمادگی و شمشیر و سپر ملت مان در هر مکانی خواهد بود.

هراس صهیونیست‌ها

منابع عبری اعلام کردند: همه راه‌های منتهی به شهرک های مجاور غزه از بیم هدف قرار گرفتن شهرک نشینان بسته شده است.

شهردار سدیروت خطاب به نتانیاهو: حرف زدن بس است

شهردار سدیروت: من به نتانیاهو می گویم صحبت کافی است، ما باید سازمان های جهاد اسلامی و حماس را در غزه از بین ببریم.

آتش سوزی شدید در شهرک‌های اطراف غزه

منابع عبری اذعان کردند آتش سوزی شدید ناشی از حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های اطراف غزه موجب مسدود شدن جاده منطقه یادمردخای به شهرک سدیروت شده است.

ناکارآمدی گنبد آهنین به علت حمله سایبری

پایگاه خبری عبری زبان موکا اعلام کرد که گروه هکری آنانیموس سودان سامانه گنبد آهنین را هدف حمله سایبری قرار داده است.

بر این اساس، همین مسئله موجب شده تا این سامانه نتواند راکت‌های شلیک شده به سمت سدیروت در جدیدترین دور حملات موشکی مقاومت که عصر امروز رخ داد را رهگیری و منهدم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا