اقتصادی

پتروشیمی مروارید نشان چهارستارۀ تعالی HSE را دریافت کرد

دانستنی اقتصاد: در پنجمین دورهٔ ارزیابی نشان تعالی HSE (ارزیابی عملکرد HSE) شرکت پتروشیمی مروارید موفق به قرار گرفتن در سطح چهارستاره شد.

به گزارش دانستنی اقتصاد؛ به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت پتروشیمی مروارید، طی نامه‌ای که دبیر اجرایی پنجمین ارزیابی نشان تعالی HSE به اسدالله غلام‌پور، مدیر عامل پتروشیمی مروارید، ارسال نموده اند آمده‌ است که این شرکت علاوه بر دریافت نشان چهارستاره، مجوز ورود به ارزیابی در سطح بین المللی را دریافت داشته است.
لازم به ذکر است تعداد اندکی از شرکت های ایرانی توانسته‌اند به سطح دریافت گواهینامه نشان تعالی HSE، چهارستاره برسند و هنوز شرکتی نتوانسته بالاتر از این سطح از گواهینامه را دریافت نماید.
شایان توجه است این گواهینامه که بیانگر بالاترین سطح نشان تعالی HSE بوده و تأکید بسیاری بر ایمنی، چه در زمینۀ فرآیندهای تولید و نگهداشت همراه با حفظ سلامتی کارکنان و چه ایمنی اموال سهامداران (فرهنگیان و بازنشستگان نفت و تأمین اجتماعی) دارد، طی حدود پنج ماه تلاش همه جانبۀ کلیه کارکنان و مدیران شرکت پتروشیمی مروارید دریافت شده است.
پتروشیمی مروارید نشان چهارستارۀ تعالی HSE را دریافت کرد
جناب اقای دکتر غلام پور
مدیر عامل پتروشیمی مروارید
کسب بالاترین سطح تعالی HES را تبریک عرض نموده و موفقیت ان شرکت و صنایع بزرگ کشور را در مجامع بین المللی نشانه تعهد ، توانمندی و دانش مدیران مومن کشور عزیزمان می باشد را ارج می نهیم
سیدرضاجمشیدی
مدیر مسئول رسانه دانستنی اقتصاد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ میانگین امتیازات: ۴.۹ / ۵. تعداد امتیازات: ۱۱۹ به این خبر امتیاز دهید

۰/۵

(۰ نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا