اجتماعیاقتصادیبازاربازار پول و ارزبانک، بورس و بیمهدسته‌بندی نشدهفرهنگی و هنریفناوری اطلاعات

وضعیت بازار خودرو پنجشنبه اول تیر / سقوط قیمت سورن پلاس در ۳ روز!



وضعیت بازار خودرو پنجشنبه اول تیر / سقوط قیمت سورن پلاس در ۳ روز!



به گزارش سرویس خودروی دانستنی اقتصاد؛ قیمت خودرو نسبت به روز گذشته با کاهش یا ثبات به‌روزرسانی شد. برخلاف شروع طوفانی بازار خودرو در اولین روزهای هفته، در ۳ روز گذشته روند ریزشی قیمت خودرو دوباره از سرگرفته شد و قیمت خودرو در این مدت کوتاه تا ۶۰ میلیون تومان هم ارزان شده است که این آمار مربوط به قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ است که ۶۰ میلیون ریزش داشته است.

در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییر آن نسبت به روز گذشته (۳۱ خردادماه ۱۴۰۲) را می‌خوانید؛

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۵۰ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵میلیون تومان گران شده است. این خودرو طی دوماه گذشته گذشته ۱۶۵میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۴۷۵ میلیون تومان است که نسبت روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۲۰  میلیون تومان رسیده است که ۱۰ میلیون طی روز گذشته ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۰۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته  ۵ میلیون تومان کاهش داشته است و طی ۵۶ روز گذشته ۱۸۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۴۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۹۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۱۰ میلیون تومان ارزان شده است.این خودرو تقریبا ۳۳ روز گذشته ۱۵۵ میلیون ارزان شده است.  مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۸۳۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است این  مدل طی یک ماه گذشته ۱۰۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ ، ۷۷۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۸۰۰ تومان قیمت خورده است که بدون تغییر به روز شده است. این مدل در ۱۲ روز گذشته ۸۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۶۴۰  میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته  تغییر نکرده است و طی ۴۴ روز گذشته ۱۷۰میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی  ۸۱۵میلیون تومان رسیده است که به معنای کاهش ۱۰ میلیونی طی روز گذشته و کاهش ۱۷۰ میلیونی طی دو ماه گذشته  است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۵۸۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است و دو ماه گذشته ۲۱۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۱۰ میلیون تومان رسیده است که طی دو روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است و طی ۱۴ روز گذشته ۳۵ میلیون کاهش یافته است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۳۰میلیون تومان که چهار روزه ۱۰ میلیون تومان گران شده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۴۵۰  میلیونی شده است که طی روز گذشته ۱۰ میلیون تومان تغییر کرده است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۴۰میلیون تومان است که طی روز گذشته  تغییر نکرده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۵۰ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۳۰میلیون کاهش داشته است. این خودرو طی سه روز گذشته ۶۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس LX  مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۹۰ میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۹۵ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون کاهش را ثبت کرده است.

قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز بدون تغییر به روز شد و ۵۱۰ میلیون تومان است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ثابت ماند. 

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم  بدون تغییر حوالی ۲۶۰ میلیون تومان به روزرسانی شد.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نسبت به چهار روز گذشته  ۵ میلیون ارزان شده است و  ۳۳۰ میلیون تومان است.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۵ میلیونی طی روز گذشته ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۴۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود که به معنای ثبات طی روز گذشته است.

قیمت ساینا EX دنده ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۲۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۳۵ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته بدون تغییر مانده است. این خودرو نسبت به ۱۶ ادریبهشت ۶۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۳۵ میلیون تومان شده است که افزایش ۵ میلیون طی  روز گذشته  است و  مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۴۵ میلیون است که طی روز گذشته ثابت مانده است. 

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۹۵ میلیون تومان اعلام شده است که بدون هیچ افزایشی نسبت به روز گذشته به روز شده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵۳۵میلیون تومان رسیده است و نسبت به دو روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۱۰ میلیون تومان فروخته می‌شود که به معنای کاهش ۱۵ میلیونی طی دو روز گذشته است.

برای مشاهده اخبار روز خودرو و آخرین قیمت خودرو در بازار کلیک کنید.





نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا