اجتماعیاقتصادیدسته‌بندی نشدهفرهنگی و هنریفناوری اطلاعات

واکنش مقاومت به هرگونه حماقت صهیونیست‌ها بسیار شدید خواهد بود

به گزارش دانستنی اقتصاد به نقل از العهد، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که تهدیدات دشمن صهیونیستی مبنی بر فعال‌سازی سیاست ترور رهبران جنبش حماس تلاش شکست‌خورده ای برای بهبود وجهه خود به شمار می‌رود.

وی افزود: این در حالیست که قدرت مردم انقلابی ما و همچنین تعداد جبهه‌های مقاومت، افزایش یافته است.

قاسم بیان کرد: دست دشمن برای اجرای اقدامات تروریستی باز نیست و پاسخ مقاومت به هر حماقت اسرائیل شدیدتر و گسترده‌تر خواهد بود. ما هرگز از این تهدیدات نخواهیم ترسید و به مبارزات ضدصهیونیستی خود ادامه خواهیم داد.

به‌تازگی، چند ژنرال و افسر سابق ارتش رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم درخواست کرده‌اند که «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را ترور کند.

«ایتان دانگوت» ژنرال بازنشسته رژیم‌صهیونیستی معتقد است که صالح العاروری خطرناک‌ترین فرد از نظر صهیونیست‌ها است.

همچنین در جریان یک تحقیق که در آن به زندگی نامه صالح العاروری پرداخته شده، وی به عنوان یک «استراتژیست ارشد» توصیف شده است.

پیشتر نیز «آوی دیختر» یکی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی و رئیس سابق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم اشغالگر (شاباک) در گفت‌وگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفته بود که «یحیی السنوار» رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه یکی از اهداف عملیات ترور به شمار می‌رود که ممکن است رژیم اسرائیل آن را اجرا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا