اقتصادی

نخستین جشنواره “آب در آیینه رسانه” در آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد

دانستنی اقتصاد:  نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه با حضور جمعی از فعالان حوزه آب و اصحاب رسانه در آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد.
به گزارش دانستنی اقتصاد؛ دبیر اجرایی نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه روز شنبه در مراسم آغاز به کار این جشنواره و رونمایی از پوستر آن گفت: خبرنگاران، عکاسان، ‌روزنامه‌نگاران‌ و گزارشگران رسانه‌های تصویری و شنیداری می‌توانند با مطالعه فراخوان این جشنواره، آثار خود را با محوریت فعالیت‌های آب منطقه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

احد یگانه، افزود: فرهنگ شهروندی و مصرف بهینه آب، مدیریت مصرف آب، آب رسانی و اقتصاد آبی، بحران آب و نقش رسانه ها، بحران آب و حفاظت منابع آبی، بازچرخانی و تصفیه آب و آب و توسعه پایدار از محورهای این جشنواره است.
وی اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۱ تیر امسال از طریق ایمیل و شماره فضای مجازی به آدرس AB.resaneh۱۴۰۲@gmail.com و شماره تلفن ۰۹۳۰۷۶۹۰۸۹۷ است.
دبیر اجرایی نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه گفت: فقط آثاری که در رسانه‌های نوشتاری، دیداری، شنیداری (رسمی ثبت شده) منتشر شده، اجازه شرکت در جشنواره را دارد.
یگانه، ادامه داد: شرکت‌کنندگان می توانند آثار خود را به آدرس ایمیل AB.resaneh۱۴۰۲@gmail.com ارسال کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره دبیرخانه جشنواره ارتباط برقرار کنند.
فراخوان نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه امروز منتشر و پوستر جشنواره نیز با حضور غفارزاده، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان و مدیران انجمن روابط عمومی ایران رونمایی شد.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ میانگین امتیازات: ۴ / ۵. تعداد امتیازات: ۲۴۳ به این خبر امتیاز دهید

۰/۵

(۰ نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا