اقتصادی

فروش شیرخشک نوزاد با کدملی این محصول را به دست مصرف‌کنندگان واقعی می‌رساند

دانستنی اقتصاد: رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد گفت: فروش شیرخشک نوزاد با کدملی از قاچاق، احتکار و مصرف بیش از حد این کالا جلوگیری کرده و شیرخشک را به دست مصرف‌کنندگان واقعی می‌رساند.

به گزارش دانستنی اقتصاد؛ بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو  از ۲۰ مهرماه فروش شیرخشک نوزاد تنها با کد ملی و تاریخ تولد امکانپذیر است که این موضوع شامل همه شیرخشک‌ها از جمله رگولار می‌شود.
هانی تحویل زاده – رئیس انجمن شیرخشک نوزاد، با اشاره به اینکه این تصمیم سازمان غذا و دارو تصمیم بسیار خوبی است، گفت: الزام فروش شیر خشک با کدملی و تاریخ تولد در داروخانه‌ها  از قاچاق  و احتکار شیر خشک در کشور جلوگیری می کند.
وی در ادامه عنوان کرد: قیمت شیرخشک دستوری است و قیمت آن پایین نگه داشته شده، بنابراین احتمال می‌رفت که این کالا از کشور خارج و یا بیش از حد مصرف شود یا کلا وارد صنایع دیگری شوند و به دست مصرف کننده واقعی نرسد.
رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد اضافه کرد: قبلا در داروخانه‌ها فقط شیر خشک‌های رژیمی با کد ملی فروخته می‌شد، ولی در حال حاضر با تصمیم سازمان غذا و دارو همه شیرخشک‌ها به این شیوه عرضه می‌شوند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ میانگین امتیازات: ۴.۹ / ۵. تعداد امتیازات: ۱۱۹ به این خبر امتیاز دهید

۰/۵

(۰ نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا