اجتماعیاقتصادیدسته‌بندی نشدهفرهنگی و هنریفناوری اطلاعات

«عصای سحرآمیز» فلاخن داود، مقهور غرش موشک‌های مقاومت شد

به گزارش دانستنی اقتصاد، منابع عبری ساعاتی پیش برای نخستین بار به شکست سامانه‌های «فلاخن داود» پس از شکست سریالی «گنبد آهنین» در رهگیری و انهدام موشک‌های مقاومت به جنوب تل آویو اذعان کردند.

رسانه‌های عبری در فلسطین اشغالی ساعاتی پیش با اذعان به شکست سامانه «فلاخن داود» در رهگیری و انهدام موشک‌های مقاومت اعلام کرد که موشک‌های مقاومت با عبور از سامانه‌های دفاعی به شهرک صهیونیستی «رحوفوت» در جنوب تل آویو اصابت کرده است.

وبگاه فلسطینی «قدس پرس» به نقل از منابع عبری گزارش داد که در پی حملات بی امان موشکی گروه‌های مقاومت از نوار غزه به قلب حیاتی این رژِیم، با عبور از سامانه‌های راداری فلاخن داود به مواضعی در شهرک اشغالی «رحوفوت» اصابت کرد که در پی این حمله یک صهیونیست کشته و ۷ تن دیگر زخمی شدند.

در همین ارتباط، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی شامگاه دیروز (چهارشنبه) اعلام کرد در پی حملات گسترده موشکی مقاومت، سامانه ضد موشکی فلاخن داود را برای نخستین بار عملیاتی کرده است.

به گزارش رسانه‌های عربی، سامانه گران قیمت فلاخن داود که پیشتر صهیونیست‌ها از آن به «عصای سحرآمیز» یاد می‌کردند نیز از رهگیری موشک‌های مقاومت به پایتخت این رژیم عاجز ماند. این سامانه محصول مشترک شرکت صهیونیستی «رفائیل» و شرکت آمریکایی «رایت آون» است که به ادعای صهیونیست‌ها توانایی رهگیری و مقابله موشک‌های پیشرفته و سرنگونی پهپادهای با عمق پروازی ۴۰ تا ۳۰۰ کیلومتری را داراست.

در خبری مرتبط، رسانه‌های روسی با ابراز شگفتی از موج عملیات موشکی شامگاه امروز گروه‌های مقاومت غزه به اهدافی در قلب حیاتی این رژیم، عملیات موشکی امروز مقاومت به پایتخت «اسرائیل» و سایر شهرک‌های اشغالی را «گسترده» توصیف کردند.

در همین ارتباط، منابع پزشکی در بیمارستان «کابلان» در تل آویو، از افزایش شمار مجروحان اعزام شده به این مرکز درمانی در تل آویو خبر دادند؛ طبق گزارش رسانه‌های عبری، حال دو تن از شهرک‌نشینان اشغالی در پی حمله موشکی امروز مقاومت وخیم توصیف شده است.

به گزارش رسانه‌های عبری، در پی موج جدید موشکی شامگاه امروز مقاومت به سرزمین‌های اشغالی، آژیر هشدار در شهرک‌های اشغالی «سدیروت» و «نتیفوت» به صدا در آمده است و گزارش‌ها حاکی از افزایش شمار مجروحان در شهرک سدیروت است.
در حمله موشکی امروز مقاومت به شهرک نتیفوت، منابع عبری از جراحت ۵ صهیونیست گزارش دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا