اقتصادیبانک، بورس و بیمه

شاخص بورس ۱۵۸۶ واحد رشد داشت

دانستنی آنلاین:شاخص بورس تهران با افزایش ۱۵۸۶ واحدی عدد ۲۵۲ هزار و ۸۶۴ واحد را ثبت کرد و شاخص هم وزن با ۴۰۵ واحد افزایش به رقم ۵۹ هزار و ۹۴۵و احد رسید. شاخص بازار اول در کانال ۱۸۶ هزار واحدی ایستاد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۰۲ هزار و ۹۰۹ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۲۱ واحدی به عدد ۳ هزار و ۲۹۱ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ از بازار سرمایه، شاخص بورس تهران با افزایش ۱۵۸۶ واحدی عدد ۲۵۲ هزار و ۸۶۴ واحد را ثبت کرد و شاخص هم وزن با ۴۰۵ واحد افزایش به رقم ۵۹ هزار و ۹۴۵و احد رسید. شاخص بازار اول در کانال ۱۸۶ هزار واحدی ایستاد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۰۲ هزار و ۹۰۹ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۲۱ واحدی به عدد ۳ هزار و ۲۹۱ واحد رسید.

امروز با دست به دست شدن بیش از ۲ میلیارد سهم و اوراق بهادار طی ۲۰۶ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱,۴۷۲ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای فارس، شتران و فملی به ترتیب با ۱۹۳، ۱۹۰ و ۱۸۴و احد افزایش بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل نمادهای جم، اخابر و ونیکی به ترتیب با ۱۱۲، ۸۳ و ۴۸ واحد کاهش بیشترین تأثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز خساپا، فولاد، رمپنا، خودرو و وبصادر پربیننده‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و فلزات اساسی و خودرو به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

تدپیکس در آخرین روز کاری هفته تحت تأثیر انتشار گزارش‌های مثبت شرکت‌ها قرار گرفت و با افزایش ۱۵۸۶ واحدی عدد ۲۵۲ هزار و ۸۶۴ واحد را نمایش داد و در این میان بیشترین سهم صعود به پتروشیمی‌ها و فلزات اساسی اختصاص داشت. همچنین ثبت ۱۴۰۰ میلیارد تومانی ارزش معاملات حاکی از ثبات نقدینگی در بورس تهران بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا