اجتماعیاقتصادیدسته‌بندی نشدهفرهنگی و هنریفناوری اطلاعات

سهم پایین آموزش و پرورش از بودجه کشور/آغاز تحول در نظام اداری

به گزارش دانستنی اقتصاد، رضا مراد صحرایی صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: تحول در نظام اداری و گزینش نیز شروع شده و این اقدامات با دقت و طمانینه انجام می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: با توجه به کاربردی بودن برنامه درسی و موضوع تربیت معلم این ۲ موضوع از مسائل اساسی و اولویت‌های در آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به سوق دادن دانش آموزان به سمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ادامه داد: مقرر شده تا ۵۰ درصد ظرفیت آموزش متوسطه در بخش آموزش‌های مهارتی هدایت شود.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: ارائه راهکار برای ارتقای روز افزون سیستم و جریان سازی و اجرای تغییرات در نظام آموزشی که مطالبه رهبر معظم انقلاب است نیز پیگیری می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار گفت: مسائل و مشکلات آموزش و پرورش را می‌توان به صورت عمومی مطالبه کرد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی افزود: زمینه همکاری ائمه جمعه و جماعات برای رفع مشکلات در این نهاد فراهم است و تعامل مطلوبی در این زمینه داریم.

وی اظهار کرد: با توجه به حضور نیروهای با مهارت و تجربه در حوزه‌های علمیه آماده همکاری با آموزش و پرورش در ارائه مباحث تربیتی و دینی هستیم.

وزیر آموزش و پرورش صبح روز پنجشنبه وارد استان آذربایجان غربی شد، صحرایی با حضور در مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

کلنگ زنی یک مدرسه، دیدار با معلمان و دانش آموزان و حضور در شورای آموزش و پرورش از برنامه‌های سفر وزیر در آذربایجان غربی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا