اجتماعیاقتصادیدسته‌بندی نشدهفرهنگی و هنریفناوری اطلاعات

تصمیم اشغالگران برای تخریب خانه اسیر ۱۳ ساله/درگیری در جنوب نابلس

به گزارش دانستنی اقتصاد به نقل از فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی از تصمیم خود برای تخریب خانه خانواده محمد زلبانی، اسیر ۱۳ ساله فلسطینی، واقع در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی خبر داد.

اشغالگران صهیونیست، این کودک فلسطینی را به اجرای عملیات مقاومتی با چاقو در ایست بازرسی اردوگاه شعفاط طی ماه فوریه گذشته متهم و بازداشت کرده اند.

تصمیم به تخریب خانه‌ای که خانواده این کودک فلسطینی در آن ساکن است در راستای سیاست مجازات جمعی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است. بر اساس این سیاست، خانه فلسطینیانی که نسبت به اجرای عملیات مقاومتی اقدام کنند توسط اشغالگران ویران خواهد شد.

خبر دیگر آن‌که در جریان درگیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با جوانان فلسطینی در شهرک بیتا واقع در جنوب نابلس، ۱۳ شهروند فلسطینی بر اثر استنشاق گاز سمی گلوله‌های گاز اشک‌آور شلیک‌شده توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دچار حالت خفگی و مصدومیت شدند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک نعلین واقع در غرب رام‌الله نیز یورش بردند و ضمن درگیری با فلسطینیان به سمت آنان بمب صوتی، گلوله گاز اشک‌آور و گلوله ساچمه‌ای شلیک کردند.

در شهرک سلوان واقع در جنوب قدس اشغالی نیز، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک فعال فلسطینی اهل قدس را بازداشت کردند و برای بازپرسی به همراه خود بردند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به وسیله ماشین‌آلات خود، تأسیسات کشاورزی و دارایی‌های اهالی قدس در منطقه العیسویه واقع در قدس اشغالی را تخریب کردند و چندین درخت زیتون متعلق به فلسطینیان را از جای کندند.

شهرک‌نشینان صهیونیست در ادامه اقدامات وحشیانه خود، به خودروهای فلسطینیان در نزدیکی ایست بازرسی حواره واقع در جنوب نابلس حمله‌ور شدند و به این خودروها آسیب وارد کردند.

علاوه بر این، ده‌ها شهرک‌نشینان صهیونیست امروز نیز مسجدالاقصی را مورد تعرض قرار دادند و اقدامات تحریک‌آمیزی را در این مکان مقدس اسلامی انجام دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا