اقتصادی

تردد زوار از “خسروی” همچنان ادامه دارد

دانستنی اقتصاد: سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه هم اکنون روزانه نزدیک به هزار نفر از مرز خسروی تردد می کنند، گفت: این مرز برای تردد زوار در سایر ایام سال نیز آماده است.

به گزارش دانستنی اقتصاد: محمد نجفی، با اشاره به پایان موج عبور زوار اربعین از مرز خسروی، افزود: البته این بدان معنا نیست که اکنون هیچ ترددی در مرز نداریم، بلکه در حال حاضر نیز روزانه حدود هزار نفر از مرز خسروی تردد دارند.
وی ادامه داد: تردد از مرز خسروی به طور معمول در سایر ایام سال نیز ادامه خواهد داشت و رفت و آمد مسافران ایرانی و خارجی را از این مرز داریم.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه ارائه خدمات به مسافران و زوار در مرز خسروی همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در ایام اربعین ۲۰۰ گیت فعال برای تردد و به جهت جلوگیری از اردحام جمعیت داشتیم، اما اکنون دیگر نیازی به فعال بودن همه این گیت‌ها نیست و تنها چند گیت فعال خواهد ماند.
نجفی درباره ساعات فعالیت مرز خسروی در ایامی بجز اربعین نیز عنوان کرد: اگرچه فعالیت مرز خسروی ۲۴ ساعته است، اما توصیه ما این است که با توجه به محدودیت امکانات و خدمات در سمت عراق در ایامی بجز ایام اربعین، افرادی که قصد خروج از این مرز را دارند حتما این کار را در طی روز انجام دهند.
وی از قدمت و سبقه تاریخی مرز خسروی برای تردد زوار نیز یاد کرد و با بیان اینکه این مرز همه ایام سال برای تردد باز است، یادآور شد: خوشبختانه امکانات و زیرساخت‌های بسیار خوبی خصوصا در ایام اربعین امسال در پایانه مرز خسروی و محدوده آن فراهم شد و کاستی و ضعف جدی نداشتیم.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین تاکید کرد: برنامه ریزی و آمادگی برای اربعین سال آینده به زودی از سر گرفته می شود، تا هر سال بتوانیم میزبان تعداد بیشتری از زوار اربعین در مرز خسروی باشیم.
اربعین امسال حدود یک میلیون تردد از مرز خسروی در استان کرمانشاه به ثبت رسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ میانگین امتیازات: ۴.۸ / ۵. تعداد امتیازات: ۱۱۴ به این خبر امتیاز دهید

۰/۵

(۰ نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا