اجتماعیاقتصادیبازاربازار پول و ارزبانک، بورس و بیمهدسته‌بندی نشدهفرهنگی و هنریفناوری اطلاعات

با حضور آقای مخبر در دولت تغییر نگاه در اقتصاد کشور خیلی ضعیف است / فاطمی امین آدم خوبی است، اما شجاعت برخورد با مافیا را نداشت



با حضور آقای مخبر در دولت تغییر نگاه در اقتصاد کشور خیلی ضعیف است / فاطمی امین آدم خوبی است، اما شجاعت برخورد با مافیا را نداشت



دانستنی اقتصاد _ پرستو بهرامی راد؛ جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص استیضاح سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: من موافق استیضاح اقای فاطمی امین بودم. از نگاه من فرآیند و ماهیت استیضاح باید با تغییر افراد و نگرش در مدیریت وزارتخانه باشد. امیدوارم با رفتن آقای فاطمی امین این اتفاق در وزارت صمت رخ دهد.

در ادامه این نماینده اظهار داشت: من فکر می‌کنم در کنار اهمیت وزارت صمت برای دولت، یک تعلق خاطر و صمیمیت خاصی میان آقای فاطمی ‌امین و رییس جمهوری برقرار است. این  شرایط باعث شده بود که حمایت از آقای فاطمی امین در سطح بالایی باشد.

رشیدی کوچی بیان کرد: ما برخی از اخبار را داشتیم که علاقه شخصی آقای رییس جمهور به آقای فاطمی امین روی برخی از موارد سایه انداخته بود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: نمی‌دانم دولت چه کسی را برای وزارت صمت معرفی می‎کند، اما اسم مهم نیست. وزیر حتماً باید فردی باشد که شجاعت داشته باشد. آقای فاطمی امین آدم خوبی است، اما در حوزه وزارت صمت در جلسات متعددی که داشتیم من به این یقین و قاطعیت رسیدم که ایشان شجاعت لازم برای برخورد با مافیایی معدن، خودرو و صنعت ندارد. باید کسی باشد که وقتی تصمیمی می‌گیرد، قاطع عمل کند.

رشیدی کوچی در پاسخ به این موضوع که آیا اینگونه استیضاح‌‌ها در روند اقتصادی دولت سیزدهم تاثیر دارد یا خیر؟ بیان کرد: با حضور آقای مخبر در دولت تغییر نگاه در اقتصاد کشور خیلی ضعیف است.





نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا