اجتماعیاقتصادیبازاربازار پول و ارزبانک، بورس و بیمهدسته‌بندی نشدهفرهنگی و هنریفناوری اطلاعات

امارات متحده عربی مقر اصلی صرافی بایننس!



امارات متحده عربی مقر اصلی صرافی بایننس!



دانستنی اقتصاد – حسین عسکری؛ الکس چهاده، مدیر کل بایننس دبی در گفتگو با کوین تلگراف گفت که امارات متحده عربی مقصد اصلی کسب و کارهای رمزنگاری است که به دنبال مسیری روشن هستند و به موضع دوستانه آن در قبال دارایی‌های دیجیتال اشاره کرد.

بایننس پس از اینکه تشخیص داد که مقامات امارات می‌خواهند این کشور را به عنوان یک نقطه کانونی برای Web3 تبدیل کنند، در تلاش برای تنوع بخشیدن به سوخت‌های فسیلی هستند و [کریپتو] را یک محرک عالی برای انجام این کار می‌دانند.

در نهایت، مقررات شفاف ارزهای دیجیتال در امارات، این منطقه را برای صرافی‌هایی مانند بایننس جذاب می‌کند، که در حال حاضر با اختلافات قانونی از سوی تنظیم‌کننده‌ها در ایالات متحده، از جمله کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملات آتی کالاها دست و پنجه نرم می‌کند.

الکس چهاده توضیح داد: بایننس در امارات متحده عربی است زیرا به ما تضمین داده شده است که می‌توانیم آینده را بسازیم.

الکس چهاده افزود: برای موفقیت کسب و کارهای بزرگ، به قابلیت پیش‌بینی، برنامه‌ریزی و بودجه نیاز دارید و ما در امارات هر سه را در اختیار داریم.

الکس چهاده به سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی امارات متحده عربی(VARA)  به عنوان یک نیروی محرکه کلیدی در پشت افزایش علاقه مرتبط با رمزارز در این کشور اشاره کرد.

او گفت: چارچوب روشنی برای تعامل افراد و کسب‌وکارها وجود دارد، در حالی که شما در جاهای دیگر چنین چیزی را نمی‌بینید.

فراتر از مقررات، چهاده گفت که هجوم جوانانی که به امارات متحده عربی نقل مکان می‌کنند، می‌تواند باعث شود که این منطقه با سرعت بیشتری نسبت به سایر مراکز دارایی دیجیتال، رمزارز را بپذیرد.

امارات متحده عربی مقر اصلی صرافی بایننس!

دو عامل کلیدی این است که تعداد زیادی از مهاجران از اروپا و آسیا به اینجا نقل مکان می‌کنند و جمعیت کلی نیز جوان‌تر است  و ما می‌دانیم که افراد جوان در مورد دارایی‌های مجازی ذهنیت مطلوب‌تری دارند.

مریگانکا پاتنیک، مدیر عامل Merkle Science، همچنین چشم‌انداز نظارتی در امارات متحده عربی را ستود و خاطرنشان کرد که ((VARA، به عنوان اولین تنظیم‌کننده دارایی‌های مجازی در جهان، دستورالعمل‌های انطباق بسیار دقیقی را برای شرکت‌هایی که تحت نظر خود کار می‌کنند، ارائه می‌دهد.

پاتنیک به کوین تلگراف گفت: «تعامل بیشتری با بخش خصوصی و تنظیم‌کننده‌ها وجود دارد، زیرا این اکوسیستم کوچک‌تر و در مراحل اولیه است. همچنین استخدام تیم در امارات متحده عربی یا ایجاد یک تیم ۱۰۰ نفره که همگی اهل کشور امارات نیستند، آسان‌تر است.»

در ۷ فوریه، VARA مقررات محصول کامل بازار خود را منتشر کرد که شامل چهار کتاب قانون اجباری و مختص فعالیت است که قوانینی را برای ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی فعال در دبی تعیین می کند.

امارات متحده عربی مقر اصلی صرافی بایننس!

بایننس در سپتامبر ۲۰۲۱ مجوز حداقل محصول قابل دوام را از VARA دریافت کرد.

 





نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا