اجتماعیاقتصادیدسته‌بندی نشدهفرهنگی و هنریفناوری اطلاعات

اجرای ۲۰۰ پروژه سلامت محور در کشور

به گزارش دانستنی اقتصاد، میر هاشم موسوی شامگاه چهارشنبه در دیدار با جمعی از پرسنل تأمین اجتماعی صومعه سرا اظهار کرد: گستردگی خدمات در تأمین اجتماعی بسیار بالا است و دارای جامعه هدف عظیمی می‌باشد.

وی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار تأمین اجتماعی در لایه‌های مختلف زندگی افراد در جامعه افزود: آرامش بخشی، امیدآفرینی و امنیت خاطر در جامعه از رویکردهای مهم تأمین اجتماعی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با اشاره به فعالیت ۷۰ هزار نفر پرسنل در این سازمان بیان کرد: این تعداد از افراد به حدود ۵۰ درصد از جامعه خدمت رسانی می‌کنند.

موسوی از قرارگیری یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی خبر داد و اضافه کرد: این حرکت بزرگ و کم نظیر در یک سال اخیر اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه توسعه خدمت رویکرد مهم تأمین اجتماعی است، افزود: اقدامات خوبی در بخش توسعه خدمت در دولت مردمی سیزدهم صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اجرای ۲۰۰ پروژه درمانی و سلامت محور این سازمان در کشور بیان کرد: در سال جاری برای تکمیل این پروژه‌ها حدود ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

موسوی با اشاره به اجرای طرح ویژه «کرامت رضوی» در کشور اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ هزار نفر در قالب طرح «کرامت رضوی» به زیارت امام رضا علیه السلام مشرف شدند.

وی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب در حوزه سلامت و درمان افزود: تسهیل گری در حوزه درمان بیماری‌های خاص و صعب العلاج و کاهش هزینه‌های درمانی در این بخش مورد تاکید تأمین اجتماعی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا