اجتماعیاقتصادیبازارقضایی

کشف دو تن قند تنظیم بازار در خانه

دانستنی آنلاین: ‌مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف و ضبط  دو تن قند تنظیم بازار از یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: یکی از عمده فروشان بازار همدان، دو تن قند را در منزل خود احتکار کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، علیرضا حسن‌پور افزود: با اقدام تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی از یک منزل مسکونی در روستاهای اطراف همدان مقدار ۲ تن قند تنظیم بازار و بیش از یکهزار عدد برچسب قند طرح تنظیم بازار کشف شد.

وی تصریح کرد: حسب گزارش مردمی مبنی بر نگهداری مقدار زیادی قند دریک منزل مسکونی، گشت مشترک تعزیرات حکومتی با اقدام به موقع وفوری به محل مراجعه و مقدار ۲ تن قند ویژه تنظیم بازار و بیش از ۱۰۰۰ عدد برچسب مخصوص قند طرح تنظیم بازار که به طور ماهرانه‌ای از روی بسته‌ها جدا شده بود کشف، پرونده برای رسیدگی به شعبه ویژه ارجاع و بلافاصله دستور تعطیلی واحد صنفی نامبرده در بازار صادر شد.

حسن‌پور گفت: از مردم عزیز بابت کمک و همکاری با خادمان خود در تعزیرات حکومتی قدردانی و تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir برای گزارشات مردمی اعلام می‌شود.

جریمه ۱۷۰ میلیون تومانی دکوراسیون داخلی

وی افزود: یک واحد صنفی طراحی دکوراسیون داخلی توسط تعزیرات حکومتی همدان ۱۷۰ میلیون تومان جریمه شد. حسن پور تصریح کرد: با شکایت شاکی خصوصی این واحد صنفی به اتهام تقلب در خدمات کاغذ دیواری و کناف جریمه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: با توجه به شکایت شاکی خصوصی از یک واحد صنفی مبنی بر تقلب در ارائه خدمات کاغذ دیواری و کناف، پرونده‌ای در هیأت بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شد و پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و استرداد مبلغ ۵۶۸ میلیون ریال به شاکی خصوصی محکوم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا