اقتصادیبانک، بورس و بیمه

کشت گلخانه ای اولویت تسهیلات کشاورزی

دانستنی آنلاین: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: در سال رونق تولید، بانک های کشور متعهد شده اند تا به اقتصاد کشور کمک بیشتری کنند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ روح اله خدارحمی در جلسه شورای برنامه ریزی توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی این استان با اعلام مطلب فوق افزود: نظام بانکی با این اقدام در صدد است با حمایت از بنگاه های اقتصادی و بخش خصوصی دین خود را برای تحقق شعار سال ادا کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی در تشریح اقدامات و برنامه های این بانک در استان چهارمحال و بختیاری، حجم منابع این استان را ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان، یک و نیم برابر حجم منابع برای رونق تولید در بخش کشاورزی این استان تسهیلات پرداخت شده است.

خدارحمی با بیان اینکه حمایت از طرح های ایجاد اشتغال در قالب بند «الف» تبصره۱۸ امسال نیز ادامه خواهد یافت ،اقدامات بانک کشاورزی در قالب بند «خ» و بند «ل» برای حمایت از فعالان بخش کشاورزی و رونق تولید در این بخش را تشریح کرد.

وی با اشاره به اولویت های پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی در سال جاری گفت: امسال در کشت گلخانه ای به تمامی درخواست متقاضیان در بخش کشاورزی، به هر تعداد و به هر مبلغ جواب مثبت خواهیم داد.

خدارحمی خاطرنشان کرد:کشت گلخانه ای ،گیاهان دارویی، مکانیزاسیون و پرورش ماهی در دریا ( قفس ) جزو اولویت های بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا