اقتصادیبانک، بورس و بیمه

حرکت بانک صنعت و معدن به سمت بانکداری باز

دانستنی آنلاین: رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن، گفت: رویکرد ما برای آینده بانکداری حرکت به سمت بانکداری باز و شرکتی است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای بازار و مشتریان در کوتاه‌ترین زمان با کمترین هزینه در گستره‌ا‌ی از نوآوری باشد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ حسین مهری در جمع کارکنان بانک در استان آذربایجان شرقی٬ افزود: توجه به بانکداری دیجیتال و باز که مورد تاکید دولت و سیاستگذاران نظام بانکی کشور است٬ از برنامه های آتی بانک صنعت و معدن است.

مهری ادامه داد: به عنوان بانک تخصصی و توسعه ای برای تحقق شعار رونق تولید مورد نظر مقام معظم رهبری تلاش می کنیم و می توانیم در این خصوص تاثیرگذارترین بانک کشور باشیم.

وی همچنین با اشاره به تحریم های ظالمانه اقتصادی آمریکا علیه کشورمان، بیان کرد: برای حمایت از صنعتگران و کارآفرینان، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و اعطای تسهیلات به طرح های توسعه ای که موجب اشتغال پایدار می شود و حمایت از طرح های معدنی برای جلوگیری از خام فروشی از دیگر اولویت ها و سیاست های اصلی بانک است.

رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن تصریح کرد: برای تسهیل خدمت رسانی و سرعت بخشیدن به فرآیند اعطای تسهیلات فرآیندهای کار کاهش یافت و به شعب و سرپرستیها اختیارات بیشتری داده شد زیرا کمترین تعلل در فرایند تأمین نقدینگی واحدهای صنعتی می تواند موجب بروز مشکلاتی برای وضعیت تولید و اشتغال کشور داشته باشد.

شایان ذکر است، حسین عسکری عضو هیأت مدیره این بانک و جمعی از مدیران ارشد و سرپرست شعب آذربایجان شرقی ازطرح های در دست اجرای این استان بازدید کرد و در خلال این بازدیدها عنوان داشت: با وجود شرایط اقتصادی نه چندان مطلوب شاهد تلاش های خستگی ناپذیر صنعتگران و کارآفرینان هستیم و هدف ما کاستن از بار مشکلات آنان و رفع موانع تولید است.

در این بازدید پیشرفت فیزیکی و روند فعالیت طرح های فولاد صنعت صائب تبریز، آذرحدید بناب، مهراصل و مجموعه کارخانجات شیرین عسل مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع مشکلات این واحدها تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا