استخداماشتغالاقتصادیعلمی و پژوهشی

برگزاری مجمع هماهنگی مجموعه رقابت‌های تخصی فن آورد

دانستنی آنلاین: برگزاری مجمع هماهنگی سومین دوره مجمع تخصصی فن آورد روز شنبه در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

 

فن آورد

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین:ب

زرگترین دارایی یک کشور نیروی انسانی آن است. مهمترین عنصر موفقیت هر جامعه بحساب می‌آید. هر کشوری که دارای نیروی انسانی متخصص و فعال باشد و بتواند این نیروها را بر اساس نیاز بازار کارش تربیت کند، می‌تواند نیازهایش را برطرف کند و وابستگی خودش به خارج را کاهش دهد. متاسفانه در ایران شاهد تربین یک سویه نیروهای انسانی بدون توجه به نیاز بازار کار هستیم.

فن آورد که تا کنون موفق به برگزاری دو دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی که مورد تائید بنیاد ملی نخبگان است، در ۲ دوره قبلی با مشارکت بیش از ۱۹۰۰ نفر موفق به تسهیل فرایند اشتغال بیش از صدهزار نفر فارغ التحصیل گردیده است. شده است.اکنون تصمیم به برگزاری سومین دوره آن گرفته است.

فن‌آورد راهکاری است خلاقانه جهت ایجاد ارتباطی پویا بین متخصصین، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از یک طرف و صنایع فعال و پیشرو کشور از طرفی دیگر، دانش‌جویان و فارغ‌التحصیلان مستعد و توانمند نیز جهت به چالش کشیدن توانمندی‌های خود و رقابت با بهترین‌های هر رشته در فن‌آورد شرکت کرده و توانایی‌های خود را در این رقابت جذاب به اثبات می‌رسانند، فن‌آورد فرصتی است تا توانایی‌های تخصصی و استعدادهای افراد را در مسائل واقعی مستقل از سابقه‌کاری، مدرک دانشگاهی، معدل و دیگر ملاک‌های بعضا درست و نادرست رایج امروزی، محک بزند؛ لذا از این جهت است که شرکت در فن‌آورد برای همه مفید خواهد بود و این مبنای فن‌آورد است که فن‌آورد ۹۴ را با بیش از ۳۵۰۰ نفر شرکت‌کننده از اقشار مختلف جامعه تخصصی رقم زد.

از مدیر مسئول محترم مجله و پایگاه خبری دانستنی آنلاین جناب اقای دکتر جمشیدی طی دعوت نامه‌ای توسط مسئولان برگزاری این مراسم که در روز شنبه ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ در سران اجلاس سران برگزار می‌شود، رسماٌ به عنوان مهمان ویژه دعوت به عمل آمد.

فن آورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا