اشتغالاقتصادی

تحولات جدید در حوزه ساعت‌های هوشمند

دانستنی آنلاین: کوالکام به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه‌های پردازنده و مودم به کار رفته در گوشی‌های هوشمند و سایر محصولات الکترونیکی، به تازگی اعلام کرده است که تصمیم گرفته تغییر و تحولات جدیدی را وارد حوزه ساعت‌های هوشمند کند و قدرت، سرعت و ظرفیت باتری بالاتر و بیشتری را برای آنها و کاربرانشان به ارمغان بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ کوالکام به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه‌های پردازنده و مودم به کار رفته در گوشی‌های هوشمند و سایر محصولات الکترونیکی، به تازگی اعلام کرده است که تصمیم گرفته تغییر و تحولات جدیدی را وارد حوزه ساعت‌های هوشمند کند و قدرت، سرعت و ظرفیت باتری بالاتر و بیشتری را برای آنها و کاربرانشان به ارمغان بیاورد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب سایت اندروید پلیس، این چیپ ست و تراشه جدید مدنظر کوالکام که احتمالاً اسنپ دراگون ور ۴۲۹ (Snapdragon Wear ۴۲۹) یا اسنپ دراگون ور ۲۷۰۰ (Snapdragon Wear ۲۷۰۰) نام دارد، از قابلیت‌هایی همچون پردازش ۱۲ نانومتری، پردازنده کورتکس آ ۵۳ (Cortex-A۵۳ CPU) و پشتیبانی ۶۴ بیتی برخوردار است.

این امر موجب خواهد شد که قدرت و سرعت ساعت‌های هوشمند بهبود یافته و باتری کمتری نیز مصرف کند. بدین ترتیب کاربران ساعت‌های هوشمند با مشکلات کمتری همچون اتمام زودهنگام شارژ گجت خود مواجه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا