اقتصادیصنعت و تجارت

بازدید دانشجویان رشته تبلیغات از نمایشگاه بین المللی کار ایران

دانستنی آنلاین: بازدید دانشجویان رشته تبلیغات از نمایشگاه بین المللی کار ایران ( ایران جابکس ) به منظور آشنایی دانشجویان با روند برنامه ریزی و برگزاری نمایشگاه ها صورت گرفت.

بازدید دانشجویان رشته تبلیغات از نمایشگاه بین المللی کار ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانستنی آنلاین، دانشجویان رشته تبلیغات دانشگاه علمی کاربردی واحد ۲۶ تهران روز چهارشنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ ) از غرفه برندهای داخلی و خارجی دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران ( ایران جابکس ) بازدید کردند.

خانم کرمی استاد و مدرس رشته تبلیغات دانشگاه علمی کاربردی واحد ۲۶ تهران به منظور آشنایی دانشجویان رشته تبلیغات این دانشگاه با هماهنگی های قبلی، مراحل راه اندازی غرفه و روند برگزاری نمایشگاه و حضور تبلیغاتی برندها و شرکت کنندگان در نمایشگاه را برای دانشجویان تشریح نمود و در جریان بازدید، تاثیر حضور فعالان کسب و کارها در نمایشگاه با هدف تبلیعات را مهم ارزیابی نمود.

حضور در نمایشگاه یکی از روش های تبلیغ است

در این بازدید، کرمی ضمن تأکید بر اهمیت برنامه ریزی برای حضور در نمایشگاه، اظهار داشت: یکی از روش های تبلیغ و معرفی محصول و برند سازی، حضور در نمایشگاه می باشد.

ایشان خاطر نشان کرد: هدف گذاری، برنامه ریزی، غرفه سازی، اموزش پرسنل حاضر در نمایشگاه، تهیه اقلام اطلاع رسانی و تبلیغاتی و استفاده نمودن از فرصت های تبلیغات در نمایشگاه عواملی هستند که برای رسیدن به نتیجه مناسب، می بایست به آن ها توجه نمود.

درپایان دانشجویان از غرفه شرکت تولید و صادر کننده عطر و ادکلن بازدید کردند و مدیر فروش این شرکت دانشجویان تبلیغات را در جریان فعالیت های شرکت قرار داد و تاکید کرد که حضور برندها درنمایشگاه های تخصصی و بین المللی فرصت مناسبی برای تبلیغات و ایجاد فرصت های جدید فروش و بازاریابی می باشد.

لازم به ذکر است که دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران ( ایران جابکس ) با حضور شرکت های ایرانی و نمایندگی های شرکت های خارجی از کشور‌های آلمان، هلند، ایرلند، مالزی، قزاقستان، ارمنستان، چین و سنگاپور از دوم تا پنجم اردیبهشت به مدت چهار روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا