دانستنی آنلاین: دانشجویان رشته تبلیغات دانشگاه علمی کاربردی واحد ۲۶ تهران با حضور در غرفه شرکت تجاری «گابی ین» (GABIYEN) در نمایشگاه بین المللی مواد شوینده ، پاک کننده ، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته، با مراحل راه اندازی غرفه و روند برگزاری نمایشگاه و حضور تبلیغاتی برندها و شرکت کنندگان در نمایشگاه آشنا شدند.
به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در این بازدید، خانم کرمی استاد دانشگاه علمی کاربردی واحد ۲۶ تهران تأکید بر اهمیت حضور برندها در نمایشگاه ها، گفت: یکی از روش های تبلیغ و معرفی محصول و برند سازی، حضور در نمایشگاه است.
وی افزود: هدف گذاری، برنامه ریزی، غرفه سازی، آموزش پرسنل حاضر در نمایشگاه، تهیه اقلام اطلاع رسانی و تبلیغاتی و استفاده از فرصت های تبلیغات در نمایشگاه عواملی هستند که برای رسیدن به نتیجه مناسب، باید به آن ها توجه کرد.
در ادامه این بازدید، امیر جسین ارفعیان معاونت فروش و صادرات شرکت تجاری گابی ین(GABIYEN) دانشجویان تبلیغات را در جریان فعالیت های شرکت قرار داد و گفت: حضور برندها درنمایشگاه های تخصصی و بین المللی فرصت مناسبی برای تبلیغات و ایجاد فرصت های جدید فروش و بازاریابی است.
موفقیتهای تجاری گابی ین(GABIYEN)
شرکت تجاری گابیین( GABIYEN) که پس از چند سال موفقیت در زمینه فعالیت های اقتصادی و ارایه محصولات با کیفیت، نقش مهمی در صنعت و توسعه تجارت این مرز و بوم ایفا کرده و پس از ۷ سال تلاش مداوم ، کسب تجربه بین المللی و شرکت در نشست ها و کلاس های آموزشی در ترکیه، فرانسه و اسپانیا در زمینه اسانس، رایحه و فرمولاسیون موفق شده است اولین خط تولید ادکلن با استاندارد و معیارهای بین المللی را در ایران راه اندازی کند.
این شرکت در وهله یک مدل (خودکاری) و در ۸ رایحه شیک تولید کرد که با استقبال مردم روبرو شده است و تدریجا ارتقای یافته و در حال حاضر که بحث قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش، آشنایی با بازار بومی هر منطقه و کشور، داشتن اطلاعات کافی در تولید، تجارت و مدیریت زبان حرف اول را می زند، با تولید ۲۰۰ مدل و بیش از ۴۰۰ رایحه، گام مهمی در پاسخ به رضایت مشتریان و اعتلای سطح تولید کشور برداشته است.
توضیح این که بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده ، پاک کننده
، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته با عنوان اختصاصی ایران بیوتی و کلین همزمان با نمایشگاه بین المللی کار ایران ( ایران جابکس )، با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و با عضویت اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی – فرانسه (UFI) انجمن بین المللی نمایشگاهها و رویدادها- آمریکا (IAEE) انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران(IEOA) انجمن صنفی کارفرمائی غرفه سازان تهران(ESBAT) از ۲ تا ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارشد.