اقتصادیبانک، بورس و بیمهخودرو

عرضه ۴۰۰۰ هزار میلیارد ریال اوراق بهادار توسط سایپا

دانستنی آنلاین: معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا از عرضه چهارهزار میلیارد ریال اوراق بهادار در سه‌ماهه نخست سال ۹۸ خبر داد و گفت: این اوراق به‌منظور تأمین و پوشش کسری بخشی از نیازهای نقدینگی این گروه در حال انتشار است.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین از گروه خودروسازی سایپا، مهدی محمدرضایی افزود: این چهار هزار میلیارد ریال اوراق بهادار٬ با طول عمر چهار ساله و با رکن ضامن بانک ملی و تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، عرضه می‌شود.

وی افزود: این اوراق به عاملیت فروش کارگزاری بانک ملی ایران، نرخ سود سالیانه اوراق ۱۶ درصدی و همچنین با دفعات پرداخت سود هر سه ماه یک بار عرضه می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی گروه سایپا گفت: عرضه اوراق اجاره، سلف موازی استاندارد و مرابحه از سال ۱۳۹۵ در دستور کار قرار گرفته و تاکنون بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد ریال در چندین مرحله با هدف تأمین منابع مالی جهت کمک به رونق تولید و مقابله با محدودیت‌های این بخش، عرضه شده است.

محمدرضایی سیاست گروه خودروسازی سایپا را استفاده از منابع و راهکارهای داخلی برای تأمین مالی تولید برشمرد و افزود: با اجرای این سیاست‌ها، سرمایه مورد نیاز این گروه برای هدایت به سمت خطوط تولید و رونق و توسعه اشتغال فراهم می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا