سیاست بیمه ایران شفاف سازی و خدمت رسانی بی منت است
حسن شریفی گفت : برای کاهش دغدغه های اقتصادی مردم ، سیاست اصلی ما در بیمه ایران، شفاف سازی ، خدمت رسانی بی منت، متواضعانه و خردمندانه به مردم است.
به گزارش دانستنی انلاین ، حسن شریفی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل بیمه ایران، در آیین افتتاح ساختمان بیمه ایران تبریز،که با حضورجمعی از مسئولان استانی، همکاران ، اعضای انجمن صنفی نمایندگان وپیشکسوتان برگزار شد تاکید کرد: از همه همکارانم در بیمه ایران می خواهم ، در درجه اول تکریم مردم عزیز را در اولویت کارهای خود، قرار دهند.
شریفی با اشاره به حادثه آتش سوزی سال ۱۳۹۸ بازار تاریخی سرپوشیده تبریز ، خاطر نشان کرد : بیمه ایران در راستای ارائه خدمات بی منت ، خسارت زیاندیدگان این حادثه را ، با تیم کارشناسی قوی ، ظرف مدت یک هفته از وقوع آتش سوزی پرداخت کرد و موجب راهاندازی مجدد کسب و کار این بازار شد.
مدیرعامل بیمه ایران موضوع فرهنگسازی بیمه ، برای برخورداری حداکثری مردم ، از خدمات شرکت های بیمه برای جبران خسارت آنها ، در زمان وقوع حوادثی مانند آتش سوزی ،زلزله ، سیل وسایر حوادث را مهم دانست وخواستارتوجه بیشتر مسئولین و مردم به موضوع بیمه شد.
جعفری آذر ، فرماندار شهرستان تبریز ، در این مراسم با قدردانی از تلاشهای بیمه ایران ، گفت : بیمه ایران ، پیشتاز صنعت بیمه است و من به عنوان یک شهروند ومشتری، ۱۵ سال است که از خدمات بیمه ایران استفاده می کنم ، بدون اینکه ارتباط کاری با این مجموعه داشته باشم ، بیمه ایران را انتخاب کردم.
وی در ادامه اظهار داشت: بیمه ایران بعنوان راهبر و سیاست گذاراصلی صنعت بیمه در کشور مطرح است و امیدوارم با راهگشایی بیمه ایران ، شاهد پوشش حداکثری همه مردم ، از خدمات بیمهای در کشور باشیم.
برنامههای دیگرمدیر عامل وهیات همراه ، در این استان، راه اندازی سامانه برخط پرداخت خسارت غیرحضوری شعبه تبریز، دریافت لوح تقدیر از هیأت امنای بازار تاریخی تبریز به پاس عملکرد خوب و سریع در جریان حادثه آتش سوزی بازار تبریز و بازدید از شعبه های ممتاز امام خمینی(ره) و مرند بود.
گفتنی است درابتدای این مراسم فرامرز قهرمانی مدیرکل بیمه ایران آذربایجان شرقی ، گزارشی از عملکرد استان و روند ساخت ساختمان تبریزرا ارائه نمود./روابط عمومی بیمه ایران