اجتماعیاقتصادیبازاربازار پول و ارزبانک، بورس و بیمهدسته‌بندی نشدهفرهنگی و هنریفناوری اطلاعات

دیگر سبدگردانی جز خدمات لوکس نیست! / تشکیل سبد اختصاصی برای سرمایه‌های خرد توسط فیروزه



دیگر سبدگردانی جز خدمات لوکس نیست! / تشکیل سبد اختصاصی برای سرمایه‌های خرد توسط فیروزه



دانستنی اقتصاد – رجا ابوطالبی؛ صندوق‌های تحت مدیریت فیروزه علاوه بر اینکه در راستای نوآوری و تنوع‌بخشی در بازار سرمایه تشکیل شده‌اند میتواند بازتاب بازدهی سبدهای اختصاصی آن شرکت نیز باشد. در نتیجه برای یک سرمایه‌گذاری مطمئن متناسب با سطح ریسک‌پذیری و سلایق سرمایه‌گذاری، تعدد صندوق‌ها و برای آن دسته از افرادی که تخصص یا زمان کافی برای سرمایه‌گذاری ندارند، تشکیل سبد اختصاصی، راه‌حل‌هایی است که فیروزه برای سرمایه‌گذاری مطمئن و پربازده پیش روی سرمایه گذاران قرار داده است.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری

۱. صندوق سرمایه‌گذاری فیروزه موفقیت توانسته متوسط بازدهی سالانه ۶۰ درصدی را برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان بیاورد. این صندوق جزو معدود صندوق‌های موجود در بازار سرمایه کشور می‌باشد که علیرغم افت ارزش پول ملی در سال‌های اخیر همواره بازدهی دلاری خلق کرده است به طوریکه در ۱۳ سال گذشته و از بدو تاسیس، بازدهی دلاری بالای ۳۲۰ درصدی را برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آورده است.

۲. گروه مالی فیروزه نخستین صندوق شاخصی کشور را در سال ۱۳۹۳ با الهام از شاخص ۵۰۰ S&P، تاسیس کرد. ویژگی اصلی صندوق شاخص سی شرکت بزرگ فیروزه، دنبال کردن روند قیمتی شرکت‌های بزرگ اثرگذار در شاخص بورس تهران با هزینه کمتر است. از طریق این صندوق که با نماد “فیروزه” در بورس معامله می شود،عملاً می توان شاخص بورس را خرید وفروش کرد. 

۳. صندوق سرمایه‌گذاری ارمغان فیروزه آسیا با نماد ” فیروزا ” جایگزین مناسب سپرده‌گذاری در بانک است. بازدهی این صندوق، نرخ سود تعهدی ۲۷.۵% و بدون شکست را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده‌است. جالب است بدانید که این نماد قریب به دو سال است که هیچ روزی را با بازدهی منفی به پایان نرسانده است.

دیگر سبدگردانی جز خدمات لوکس نیست! / تشکیل سبد اختصاصی برای سرمایه‌های خرد توسط فیروزه

۴. صندوق سهامی قابل معامله با نماد «دریا» به طور متوسط، ۹۷% از دارایی‌های آن در سهام و حق تقدم سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس و فرابورس سرمایه‌گذاری خواهد شد. مدیریت فعال این صندوق، بازدهی ۴۰ درصدی را برای شش ماه به ارمغان آورده است که بالاتر از بازدهی شاخص کل بورس می باشد.

سبدهای اختصاصی

اکنون برای آن دسته از افرادی که تمایل به سرمایه گذاری غیر مستقیم و البته پربازده را دارند به رصد سبدهای اختصاصی فیروزه میپردازیم؛ جایی که در سال‌های رکودی بازار سرمایه، فیروزه بر اساس سطح ریسک‌پذیری مشتریان خود، متوسط بازدهی سالانه بین ۴۰ تا ۸۰ درصد را برای آن‌ها به ارمغان آورد. نرخ تمدید ۱۰۰ درصدی در سبدهای اختصاصی نشان از موفقیت فیروزه در سودآوری و ارائه بهترین سطح خدمات به مشتریان خود است.

۱. برای سبدهای بالای ۵ میلیارد تومان، بازدهی ۳۰ تا ۵۰ درصدی برای آنها تعهد می‌شود.

۲. تشکیل سبد برای سرمایه‌های خرد بالای ۲۰۰ میلیون تومان، از دیگر اقدامات فیروزه برای تنوع‌بخشی محصولات سرمایه‌گذاری و ترویج فرهنگ سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در کشور است. این درحالی است که پیش از این سبدگردانی جز خدمات لوکس برای افراد لوکس بوده که به نظر میرسد این اقدام فیروزه، آغازگر تحولی بزرگ در بازار سرمایه و هدایت سرمایه های بسیار زیادی به این بازار خواهد شد.





نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا