اشتغالاقتصادی

کسب و کارهای خرد بازدهی بیشتری دارد

دانستنی آنلاین: کسب و کارهای خرد بیشتر رشد می‌کنند و از بازدهی بیشتر و انحراف کمتری برخوردار بوده و سهم بیشتری را در اشتغال کشور به خود اختصاص داده است.

‌به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، ‌معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان مطلب بالا و اشاره به نقش کسب و کارهای خرد در اشتغال کشور، گفت: باید از طریق اشتغال به رشد اقتصادی برسیم.

عیسی منصوری در سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های ویژه نهادها و مؤسسات موفق که بیشترین نقش را در اشتغال فراهم کرده‌اند، افزود: انعطاف پذیری یکی از مؤلفه‌های مهم این مؤسسات بوده که توانسته نقش خود را در توسعه کسب و کار به خوبی ایفا کند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت در رشد اقتصادی کشور، گفت: نرخ مشارکت فارغ التحصیلان در کشور پایین است و برای ارتقا آن نیازمند به مشارکت جمعی در بخش‌های مختلف اقتصادی هستیم.

منصوری با اشاره بر نقش مهم مشاغل خانگی در اقتصاد کشور، گفت: الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی طراحی شده است و آموزش‌های لازم ارائه شده و هم اکنون در ۹ استان در حال اجرا است که امسال در کل کشور اجرایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا