کتاب روابط عمومی حرفه‌ای و تحقیقات کاربردی

دانستنی اقتصاد: رشد و توسعه روابط ‏عمومی مستلزم آن است که اقدامات حرفه ‏ای، توسط افراد حرفه ‏ای انجام پذیرد. ورود به حوزه تحقیقات در روابط‏ عمومی، نشانه ‏ای از حرفه ‏ای بودن است. یک متخصص حرفه‏ ای روابط‏ عمومی، راهبردها و اهداف سازمان خود را می ‏شناسد، در مسیر تداوم بقاء سازمان متبوع عمل می ‏کند و برنامه ‏های ارتباطی را در جهت تحقق اهداف حیاتی سازمان و بر مبنای روش‏ های ایده‏ آل (بهروش‏ ها)، تدوین می‏ کند.

  • مأموریت اصلی؛ تداوم بقاء پایدار سازمان

او باور دارد که می‏ تواند با استفاده از تحقیقات، میزان اثرگذاری اقدامات را تعیین کند و شجاعانه به این مهم اهتمام می ‏ورزد. او عمیقاً باور دارد که اقدامات روابط‏ عمو می باید تسهیل‏گر نرخ بازگشت سرمایه بوده و تداوم بقاء پایدار سازمان را مأموریت اصلی خود می‏ پندارد.

◀️نویسنده: دکتر احمد پاکزاد
⬅️ناشر: مهرنوروز/ ۱۴۰۰
⬅️محصولی از: آژانس فرهنگ رسانه/ ارتباطات یکپارچه
⬅️مورد تأیید و حمایت انجمن روابط عمومی ایران و انجمن علمی پژوهش های هنری ایران

  • در این کتاب می خوانید:

مفهوم حرفه ‏ای ‏گری در روابط‏ عمومی/ ماهیت روابط ‏عمومی حرفه‏ای/ اهداف و شاخص ‏های کلیدی در تحقیقات روابط‏ عمومی/ استانداردسازی‏ و تعالی در تحقیقات روابط‏ عمومی/ اندازه‏ گیری‏ نتایج در تحقیقات روابط‏ عمومی/ جمع آوری اطلاعات در تحقیقات روابط ‏عمومی

  • خرید کتاب 

قیمت پشت جلد: ۹۰۰.۰۰۰ ریال
هزینه ارسال: ۱۵۰.۰۰۰ ریال
⭕جمع: ۱.۰۵۰.۰۰۰ ریال

به نام: انجمن روابط عمومی ایران

برای ثبت نام و هماهنگی دریافت کتاب با دبیرخانه انجمن تماس بگیرید:
۸۸۲۱۰۲۳۰ – ۸۸۰۴۱۸۳۷

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *