اقتصادیبازار

فال روزانه ۵ تیر سال ۹۸

دانستنی آنلاین: فال امروز ۵ تیر برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود فال امروز را در  دانستنی آنلاین مطالعه فرمایید

فال روزانه  چهار شنبه ۵ تیر  اردیبهشت ۹۸ در دانستنی آنلاین 

فال روزانه تیر   ماه ۹۸ – فال امروز برای متولدین تمامی ماه ها

فال روزانه در دانستنی آنلاین

فال روزانه چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۵ تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی قابل اعتماد، مهربان، خلاق، حساس و احساساتی هستید. شما همیشه لبخند به لب دارید و همین لبخند شیرینتان دیگران را به سوی شما جذب می کند و باعث می شود آنها با کمال میل هر کاری که از دستشان بربیاید برای شما انجام دهند. شما شخصی باهوش و با استعداد هستید، اما باید لجبازی، غرور و ولخرجی هایتان را کنار بگذارید تا بتوانید شخصیتی بهتر و موفق تر داشته باشید. روزهای خیلی خوبی در انتظار آنهایی که به تازگی تحصیلات خود را به پایان رسانده اند هستند و فرصت های کاری خیلی خوبی سر راهشان قرار خواهند گرفت. اساتید، نویسندگان، ورزشکاران و محققین متولد امروز نیز دوره ای طلایی را پیش رو خواهند داشت. زن های متولد امروز دوره ی فوق العاده ای را در زمینه ی کاری تجربه خواهند کرد و پیشرفت قابل توجهی خواهند داشت. وضعیت مالی شما بدون شک نسبت به سال گذشته خیلی بهتر از سال قبل خواهد بود، اما هزینه هایتان نیز به همان نسبت افزایش خواهند یافت و امکان پس انداز چندانی نخواهید داشت. اگر قصد دارید قراردادی را امضا کنید پیش از هر اقدامی به اندازه ی کافی در مورد آن تحقیق کنید. آنهایی که پیش از این شریک زندگیشان را پیدا کرده باشند امسال به احتمال زیاد به خانه ی بخت خواهند رفت و پیمان ازدواج خواهند بست. سفرهای تفریحی و کاری همگی به خوبی پیش خواهند رفت و نتایج مورد نظرتان را برای شما به همراه خواهند داشت. ماه های تیر، شهریور، دی و فروردین بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸

امروز قرار نیست همه چیز درست همان طوری که شما دلتان می خواهد پیش برود و تنش ها و چالش های زیادی را در طول روز تجربه خواهید کرد. شما اندکی احساس گیجی و سردرگمی می کنید، اما اوضاع خیلی راحت تر از آن چیزی که شما انتظارش را دارید روبراه خواهد شد. به قطب نمای دورنتان رجوع کنید تا بهترین راه ممکن را پیش رویتان بگذارید. اگر بپذیرید که به اوضاع از دید طرف مقابلتان هم نگاه کنید امروز برایتان خیلی راحت تر خواهد گذشت. سعی کنید امروز بیشتر به دیگران فکر کنید و دست از خودخواهی بردارید. حساسیت بیشتری نسبت به احساسات و نیازهای اطرافیانتان داشته باشید تا خودتان هم روز خوبی را بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸

امروز از برخی جهات برای شما روز تفکر و تعمق خواهد بود. توجه به جزئیات از اهمیت بالایی برخوردار است، اما باید در نظر داشته باشید که بیش از حد لازم غرق آنها نشوید و تمام ذهنتان را روی جزئیات متمرکز نکنید. در غیر این صورت در موقعیت هایی قرار خواهید گرفت که تمام جزئیات آنها را تجزیه و تحلیل کرده اید، اما از اصل موضوع غافل شده اید. امروز فرصت خوبی است تا روز نگرش خود کار کنید و تغییرات لازم را در نگاه خود ایجاد کنید و یاد بگیرید نگاه گسترده تری داشته باشید. در ساعات بعد از ظهر ممکن است سردردخفیفی به سراغتان بیاید، سعی کنید به جای مصرف دارو کمی استراحت کرده و از دمنوش های گیاهی آرامش بخش استفاده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸

امروز سعی کنید به حریم شخصی دیگران توجه بیشتری داشته باشید، به احساسات آنها احترام بگذارید و به آنها فضایی برای نفس کشیدن بدهید. امروز روز فوق العاده ای برای دنبال کردن پروژه های هنری و خلاقانه می تواند باشد. سعی کنید حتما کارهای مرتبط با هنر و موسیقی را در برنامه امروزتان جای دهید، خواه خلق یک اثر هنری باشد، خواه رفتن به تماشای یک نمایشگاه آثار هنری و یا حتی یک کنسرت! شما امروز این فرصت را خواهید داشت که در کنار افرادی قرار بگیرید که علایق مشترکی با شما دارند، از این موقعیت بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و اگر برای انجام کاری دنبال یک شریک و همراه می گردید او را در میان اطرافیان خود پیدا کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸

امروز به روزهای خوش گذشته و افرادی که زمانی با آنها در ارتباط بودید و لحظات خوشی که در کنار هم می گذراندید فکر کنید. به زمانی فکر کنید که با افرادی در تماس بودید که افکار و علایقی شبیه به خود شما داشتند و سرگرمی های مشترکی با هم داشتید. شما به آن روزها و آن افراد در زندگی خود نیاز دارید، پس سعی کنید پلی به گذشته تان بزنید و با افرادی که زمانی دوستشان داشته اید و برایتان خیلی عزیز بوده اند ارتباط برقرار کنید. امروز می تواند فرصتی بی نظیر برای حل مشکلاتی باشد که بین شما ایجاد شده و از هم دورتان کرده اند. شاید اوضاع هرگز مثل سابق نشود، اما شما می توانید اتفاقات خوب دیگری را در کنار هم رقم بزنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸

امروز به احتمال زیاد مجبور خواهید بود برای هماهنگ شدن با سایر اعضای گروهی که عضو آن هستید در برخی از رفتارها و نگرش های خود تجدید نظرهایی کل انجام دهید. با خودتان فکر کنید که چطور می توانید با دیگران هماهنگ شوید و به آنچه در درونشان می گذرد پی ببرید. خوشبختانه در حال حاضر هر دو جنبه ی زنانه و مردانه ی وجودتان در هارمونی فوق العاده ای به سر می برند و به همین دلیل هم خیلی خوب می دانید که از خودتان و زندگیتان چه انتظاراتی دارید و دوست دارید چه کارهایی انجام دهید. برای حل کردن مشکلی که در محل کارتان برایتان پیش آمده است به کمک و راهنمایی شخصی که از شما تحصیل کرده تر و با تجربه تر است نیاز دارید، پس غرور را کنار بگذارید!

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸

امروز شما اعتماد به نفس تازه ای در درونتان یافته اید که به شما کمک خواهد کرد به احساساتتان غلبه کرده و به افکار منطقی خود توجه بیشتری داشته باشید. سعی کنید نگاه منفی نگرانه ای که به اتفاقات اطراف خود دارید را کنار بگذارید و به جای اینکه روی جنبه ی بد آنچه برایتان اتفاق می افتد تمرکز کنید، نکات مثبت اتفاقاتی که در اطرافتان در جریان هستند را مد نظر داشته باشید. با داشتن این نگاه منفی شما تنها مشکلاتی که دارید را پیچیده تر و بزرگتر خواهید کرد. حق خوشحال بودن را از خودتان نگیرید! اگر بسته ای به دستتان رسید که نام فرستنده و گیرنده ی آن را پیدا نکردید از باز کردن آن پرهیز کنید، زیرا صاحب اصلی آن خیلی زود پیدا خواهد شد!

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸

سعی کنید با انتقاداتی ک امروز از شما می شود انگیزه خود را از دست ندهید. اگر از هدفتان مطمئن هستید با به کار گرفتن انتقادات سازنده می توانید خود را به آن نزدیک تر کنید. چرا از تغییرات وحشت دارید؟ اگر شما خودتان را با تغییرات سازگار کنید، آنها نیز با شما سازگار و هماهنگ خواهند شد، پس قدم برداشته و پیش بروید. امروز زیاد به خودتان فشار نیاورید و خیالتان راحت باشد که اگر برنامه منظمی داشته باشید به همه کارهایتان خوهید رسید. امروز به کلمات برای بیان حرف ها و احساساتتان اکتفا نکنید. زبان بدن و لمس کردن تاثیری بسیار بیشتر از کلمات خواهند داشت. با دست دادن صمیمانه به دوستان و در آغوش گرفتن عزیزان و نوازش همسرتان دوست داشتن خود را به آنها نشان دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸

به همه اطلاعاتی که امروز به دست می آورید اعتماد نکنید، چرا که برخی از آنها ممکن است زیاد موثق نباشند و باعث گمراهی شما شوند. اگر کسی در کارهایتان مانعی ایجاد کرد تسلیم نشوید و از خلاقیت خود برای دور زدن این مانع استفاده کرده و اجازه ندهید جلوی شما را بگیرد. چنین تجربیاتی تنها شما را قویتر می کنند. سعی کنید کارهایی که برایتان لذت بخش هستند و به شما امید و اطمینان می دهند را انجام دهید. در مورد دیگران قضاوت نکنید، گذشته هر فردی به خودش مربوط است، آنچه اهمیت دارد درسی است که از اشتباهاتمان می گیریم. با دوستان نزدیک خود دیدار کنید و اگر کدورتی بین شما وجود دارد آن را حل کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸

امروز کلی کار برای انجام دادن دارید. به طور ناگهانی انگار شما در مرکز دنیا قرار گرفته اید و توانایی های ذهنی شما در معرض امتحان قرار گرفته اند. خودتان را برای امتحان آماده کرده اید؟ بهتر است خودتان را جمع و جور کرده و ذهنتان را به کار بیندازید. کافی است خودتان باشید و دنباله روی کورکورانه دیگران نباشید. به شایعات و غیبت هایی که می شنوید خیلی اهمیت ندهید و حرف هایی که از منبعی موثق نشنیده اید را باور نکنید، در غیر این صورت ممکن است به دردسر بیفتید. با داشتن نظم و برنامه ریزی از ابتدای روز حتی اگر برخی مشکلات جزئی به وجود بیایند هم خواهید توانست همه کارهایتان را به موقع انجام دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸

به نظر می رسد که دیگران علاقه چندانی به شنیدن اهداف و برنامه هایی که برای خودتان در نظر گرفته اید ندارند و شاید حتی حرف زدن با آنها به جای این که کمکی به شما بکند باعث از بین رفتن انگیزه تان هم بشود، پس به جای این که چیزی بگویید در خلوت خودتان به آنها فکر کنید. امروز ذهن خودتان را روی لذت های کوچک زندگی متمرکز کنید. تفریح و رسیدن به شادی و آرامش تنها در مسافرت به مقصد های دوردست و فعالیت های گران قیمت و تجملاتی خلاصه نمی شود. تمام آن چیزی که به آن نیاز دارید از درون شما نشأت می گیرد. از طبیعت لذت ببرید. به ماه و خورشید و ستاره ها نگاه کرده و لبخند بزنید. زیبایی در تمام چیزهای اطراف شما وجود دارد

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸

امروز به ذهن خلاق خود توجه کنید. اکنون وقت بسیار خوبی برای کاشتن دانه هایی است که در نهایت صحت و قدرت رشد خواهند کرد و به ثمر خواهند نشست. شما اکنون توانای رسیدن به ثروت را دارید، اما نمی توان راه صد ساله را یک شبه رفت. کلید موفقیت شما این است که آرامش خود را حفظ کرده و به مشکلات کوچکی که سر راهتان سبز می شوند عکس العمل شدید نشان ندهید. شما مهمتر از این هستید که وقت و انرژی خودتان را صرف چیزهای بیهوده بکنید. سعی کنید در کار دیگران دخالت بیجا نکنید و با کنجکاویتان از حد و مرزهایی که بین شما و آنها وجود دارد فراتر نروید، این کار تنها فاصله بین شما و آنها را بیشتر خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸

امروز به خودتان انگیزه بدهید. تنها چیزی که صبحگاه به شما انرژی کافی برای ترک کردن رختخواب گرم و نرمتان و آغاز یک روز پرهیاهوی دیگر را می تواند بدهد انگیزه درونی شماست. تفریح و خوشگذرانی بیش از حد باعث می شود انگیزه خود را از دست داده و نسبت به همه چیز بی تفاوت شوید، در هر چیزی حد و اندازه را نگه دارید. تفاوت زیادی بین کمک کردن به دیگران و دادن اجازه سوء استفاده به آنها وجود دارد، این تفاوت را درک کنید. بعد از یک روز کاری طولانی با وقت گذاشتن برای خانواده و عزیزان به خودتان انرژی بدهید. امروز علاقه زیادی به بحث در مورد مسائل عمیق و جدی دارید، ولی حواستان باشد طرفتان را با دقت و احتیاط انتخاب کنید، بحث با نادان بزرگترین اشتباه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا