اقتصادیبانک، بورس و بیمهسیاست داخلیسیاسی

عملکرد خوب بانک‌ رفاه در واگذاری اموال

دانستنی آنلاین: رییس مجلس شورای مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش کمیسیون ویژه‌، بانک های ملی، صادرات، ملت، صنعت و معدن و رفاه در واگذاری اموال و دارایی های خود نسبت به دیگر بانک‌ها بهتر عمل کرده‌اند.

به‌ گزارش ‌خبرنگار پایگاه خبری دانستنی آنلاین، علی لاریجانی بعد از گزارش کمیسیون ویژه‌ حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل “۴۴” در خصوص اجرای قانون “رفع موانع رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور” در حوزه بازارهای مالی افزود: از گزارش کمیسیون ویژه‌ تشکر می‌کنم. این گونه گزارشات می‌توانند در سرمایه‌گذاری و رونق تولید کشور تاثیرگذار باشند.

وی ادامه‌ داد: مجلس با این گونه گزارش‌های نظارتی باعث می‌شود که بخش‌های اجرایی جدی تر عمل کنند. طبق این گزارش بانک‌های ملی، صادرات، ملت، صنعت و معدن و رفاه در واگذاری اموال و دارایی‌های خود بهتر از دیگران عمل کرده‌اند.

لاریجانی با اشاره به این که گزارش کمیسیون ویژه‌ نشان دهنده ضعف‌های موجود در حوزه اجرای قانون است، گفت: ما با قدردانی از معاونت نظارت، مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات از دستگاه اجرایی این درخواست را داریم که در این موضوع ورود کند. کمیسیون ویژه‌ هم با عنایت به این گزارش پیگیری های لازم را انجام دهد و پنج ماه دیگر گزارش دیگری در خصوص چگونگی رفع اشکالات ارائه کند.

 

خبرنگار: مریم شقاقی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا