فرهنگی و هنری

سمپوزیوم علمی «هنر تطبیقی ، تطبیق هنری» برگزار می شود 

دانشکده هنر با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه سوره ، انجمن علمی هنر و ادبیات تطبیقی ایران، انجمن علمی هنرهای نمایشی ایران و فرهنگستان هنر وبینار سمپوزیوم علمی «هنر تطبیقی و تطبیق هنری» را در تاریخ سه شنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۰برگزار می کند.

 

سمپوزیوم علمی «هنر تطبیقی ، تطبیق هنری» برگزار می شود 

به گزارش اکوفکت به نقل از  دانستنی انلاین، دانشکده هنر با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه سوره ، انجمن علمی هنر و ادبیات تطبیقی ایران، انجمن علمی هنرهای نمایشی ایران و فرهنگستان هنر وبینار سمپوزیوم علمی «هنر تطبیقی و تطبیق هنری» را در تاریخ سه شنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۰برگزار می کند.

آئین گشایش ساعت ۹ با حضور مدیران و مسئولین برگزار کنندگان برپا می شود.
این سمپوزیوم در چهارپنل برگزار می شود.

در پنل نخست از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ دکتر حسن بلخاری (عضو هیات علمی دانشگاه تهران) و دکتر هادی نظری منظم (عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس) مباحثی را پیرامون نظریه ها و روش های جدید در حوزه هنر و ادبیات تطبیقی مطرح خواهند کرد.

سخنرانان سمپوزیوم علمی «هنر تطبیقی ، تطبیق هنری»

دبیر این پنل نیز دکتر محمدرضا حاجی آقابابایی (عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی) خواهند بود. در پنل دوم با تکرار همین موضوع از ساعت ۱۲ تا ۱۴ دکتر امیر نصری( عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی) و دکتر احمد شاکری (عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی) سخنرانی خواهند داشت که دبیر این پنل نیز دکتر مسعود فرهمند فر (عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی) هستند.
در پنل سوم که به صورت اختصاصی به موضوع ادبیات نمایشی تطبیقی می پردازد؛ دکتر بهروز محمودی بختیاری (عضو هیات علمی دانشگاه تهران) و دکتر پرستو محبی(عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی) بحث خود را مطرح خواهند کرد و دبیر این پنل نیز دکتر رامتین شهبازی (معاون دانشکده هنر دانشگاه سوره) خواهد بود.

نحوه و زمان برگزاری 

در پنل نهایی نیز که عنوان تئاتر تطبیقی را بر خود دارد؛ دکتر مجید سرسنگی (عضو هیات علمی دانشگاه تهران) و دکتر محمد حسین ناصربخت (عضو هیات علمی دانشگاه هنر) یخنرانی کرده و دکتر عرفان ناظر (پژوهشگر و مدرس تئاتر) دبیر پنل خواهد بود.
این سمپوزیوم به صورت آنلاین در آدرس http://panel.soore.ac.ir/join/7de2q روز سه شنبه سوم اسفند ۱۴۰۰ از ساعت ۹ تا ۱۹ برگزار خواهد شد. ورود به این برنامه برای عموم آزاد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا