دسته‌بندی نشده

دکتر امیر صادقی مدیر کل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت شد

رزومه دکتر امیر صادقی:

دکتر امیرصادقی فوق تخصص گوارش و بیماری های کبدی و عضو هیئت علمی پژوهشکده گوارش و پیوند کبد دانشگاه است . از سوابق علمی و اجرایی وی می توان به ریاست بخش گوارش و کبد بیمارستان طالقانی و مسئول مشارکت های اجتماعی شرکت ها در مجمع خیرین سلامت کشور و تالیف کتب و مقالات مختلف و ارایه مقالات در کنگره های معتبر داخلی و بین المللی اشاره کرد.

 

دکتر صادقی جدا از فعالیت خود در حوزه پزشکی و سلامت ، یکی از فعالان اجتماعی و مسئول واحد مشارکتهای اجتماعی شرکتها در مجمع خیرین سلامت کشور بودند که پیگیری ها و پشتکار ایشان در فعالیتهای اجتماعی در این سمت بسیار چشمگیر بود. وزیر بهداشت در حکمی جناب آقای دکتر امیر صادقی را به سمت مدیر کل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت منصوب کرد.دکتر صادقی در مصاحبه ای با رسانه مسئولیت اجتماعی گفتند:  مجمع خیرین سلامت کشور به عنوان یک سازمان مردم نهاد می باشد و کلیه فعالیت های آن غیرسیاسی، غیرانتفاعی و غیردولتی بوده و در موضوع بهداشت و درمان با رعایت کامل قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران ، فعالیت می نماید و مطابق اساسنامه مربوطه اداره می شود. پرورش انسان سالم غیر قابل چشم پوشی است و تحقق جامعه ی سالم تنها با مشارکت ساختارمند مردم امکان پذیرخواهد بود.

دکتر امیر صادقی
به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی ،  دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر امیر صادقی عضو هیئت علمی پژوهشکده گوارش و کبد دانشگاه را به عنوان مدیر کل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت منصوب کرد.

در این حکم آمده است :

جناب آقای دکتر امیر صادقی

عضو محتر هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

با سلام

به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر کل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت منصوب می شوید. امید است با عنایت  پروردگار، استفاده از کلیه ظرفیت های موجود و جلسات مشارکت خیرین عزیز در راستای اعتلای نظام سلامت و جبران کاستی های آن موفق باشید.

یقینا همراهی و هماهنگی با مشاور محترم وزیر در امور خیرین در راستای هم افزایی و سرعت فعالیت . جلب مشارکت بیشتر سازمانهای مردم نهاد موثر خواهد بود.

دکتر سعید نمکی

وزیر بهداشت

تصاویر حکم انتصاب :

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا