اقتصادی

بیش از ۸میلیارد تومان کمک خیرین به بیمارستان شریعتی

خرید ۸میلیارد و ۶۵۰ هزار تومان تجهیزات بیمارستانی و اتاق عمل توسط خیرین بیمارستان شریعتی

به گزارش دانستنی اقتصاد، حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی از خرید ۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومانی تجهیزات بیمارستانی و اتاق عمل توسط خیرین بیمارستان شریعتی خبر داد و گفت: ظرف هفته جاری، به همت خیرین عضو انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی دو دستگاه CARM، یک دستگاه برونکوسکوپ، یک دستگاه برونکوسکوپ فیبراپتیک، یک دستگاه آندوسکوپ و یک دستگاه کلونوسکوپ جمعا به ارزش ۸ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان خریداری و به بیمارستان اهدا گردید.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی در توضیح اقلام و تجهیزات خریداری شده افزود: یکی از دو دستگاه CARM خریداری شده از مسیر هیات امنای ارزی تهیه شده است و ارزش آن در بازار ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است. این مبلغ توسط آ محمدعلی روحی فردپور، رئیس هیات مدیره و محمدکاظم شاه‌حسینی، رضا رضوان، علی‌نقی تنعمی، اشکان تقی‌پور، سامان همتی و سیدمحمدمهدی صفوی از اعضای هیات مدیره و هیات امنای انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی تامین شده است.
حمزه‌زاده ارزش ریالی دستگاه CARM دوم را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این دستگاه توسط یکی از خیرین و سرکار خانم نازک فردوس، عضو هیات مدیره انجمن و مدیرعامل موسسه خیریه نیکان ماموت خریداری شده است. این خیریه همچنین یک دستگاه برونکوسکوپ فیبراپتیک، یک دستگاه آندوسکوپ و یک دستگاه کلونوسکوپ جمعا به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان نیر برای بخش جراحی عمومی بیمارستان شریعتی خریداری کرده است.
وی افزود: یک دستگاه برنکوسکوپ برای بخش ریه توسط احمد خاقانی‌پور، نایب‌رئیس هیات مدیره انجمن از مسیر هیات امنای ارزی خریداری شده است که ارزش آن در بازار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان میباشد.مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی با اشاره به اقدامات خیرین در بیمارستان شریعتی گفت: از بدو تشکیل انجمن خیرین و نیکوکاران اقدامات بزرگی به انجام رسانده‌اند.
حمزه زاده خاطرنشان کرد: تجهیز و راه اندازی یک اتاق عمل با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان توسط خانواده مرحوم صفایی، خرید دو دستگاه سونوگرافی پرتابل، یک دستگاه کرایو استات، ۵ عدد ویلچر و یک دستگاه اسپیلت برای آزمایشگاه به همراه بازسازی اتاق اینترویشن بخش رادیولوژی توسط احمد خاقانی‌پور، نایب‌رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی به ارزش ریالی بیش از ۵ میلیارد تومان انجام شده است.
وی ابراز کرد:اورهال کردن سیستم سرمایش و گرمایش بیمارستان و احداث یک همراه‌سرا در کنار بیمارستان و مرمت کف‌پوش‌های راه‌روها و اتاق‌عمل بیمارستان از اقدامات در حال انجام مجمع خیرین بیمارستان شریعتی است./فارس

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=131044

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا