,

رشد متوازن پرتفو و کاهش سهم ثالث بیمه‌ نوین

دانستنی آنلاین: مدیر عامل بیمه نوین در مجمع عمومی عادی این شرکت گفت: ارتقای کیفیت و رشد متوازن پرتفوی بیمه‌ای، موجب کاهش قابل توجه سهم بیمه‌های ثالث شده است.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ حسین کریم‌خان زند، در مجمع عمومی عادی سالانه به ارائه گزارش عملکرد در حوزه‌­های فنی، مدیریت ریسک، مالی، سرمایه گذاری و بازاریابی برای سهامداران پرداخت.

وی نگهداشت توانگری مالی بیمه نوین در سطح یک برای دومین سال متوالی را یکی از موفقیت­‌های سال گذشته برشمرد و گفت: رتبه یک توانگری مالی موجب می­‌شود تا بیمه‌گذاران اطمینان بیشتری به بیمه‌گر خود داشته باشند و فرصت عقد قراردادهای بزرگ نیز طبق آئین‌ نامه‌­های بیمه مرکزی بیشتر فراهم می‌­شود. استراتژی‌­های شرکت در حوزه‌­های فنی و سرمایه‌گذاری نیز در جهت نیل به حفظ سطح توانگری و ارتقای آن در سال جاری تدوین شده­‌اند.

کریم‌خان زند افزود: برای تحقق سودآوری بیمه نوین اقدامات مهمی در زمینه گسترش شبکه فروش، مدیریت صحیح ریسک، پالایش برنامه­‌های عملیاتی و ارتقای کیفیت خدمات رسانی در بخش صدور و پرداخت خسارت صورت گرفته است.

 مدیر عامل بیمه نوین، ورود به بازار پایه دوم فرابورس را از دیگر دستاوردهای بیمه نوین در سال گذشته عنوان کرد و در همین راستا افزود: صورت‌­های مالی شفاف و رعایت قوانین بیمه مرکزی ج.ا.ایران  مورد تاکید هیات مدیره است.

 کریم‌خان زند با اشاره به اقداماتی که در حوزه فنی صورت گرفته است، گفت: در سال­ گذشته علاوه بر تغییر رویکرد از پرتفوی محوری صرف، ارتقای کیفیت و رشد متوازن پرتفوی بیمه‌ای را در دستور کار قرار دادیم که در نتیجه تحقق آن، سهم بیمه‌­های ثالث در این شرکت، کاهش قابل توجهی یافت و به رقم ۱۸ درصد رسید.

وی افزود: پارسال اتفاقات ناگواری مانند  بلایای طبیعی و سیل‌­های متعدد رخ داد که در راستای بینش خدمات رسانی ارزش افزا، پرداخت خسارت بیمه‌شدگان بیمه نوین در این حوادث در کم‌ترین زمان ممکن انجام شد.

مدیرعامل بیمه نوین با اشاره به آنکه در سال ۹۷،  ۹۹.۱ درصد بودجه مصوب هیات مدیره تحقق پیدا کرده است، توضیح داد: پرتفوی شرکت در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته ۷۴ درصد رشد داشته است و قیمت سهم بیمه نوین در بازار بورس طی سال ۹۴ الی ۹۷ تغییر اساسی داشته است. همچنین ضریب خسارت بیمه نوین از میانگین ضریب خسارت در صنعت بیمه کمتر است.

کریم‌خان زند کسب جایزه ملی مدیریت مالی برای دومین سال متوالی و نشان زرین رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در بیمه نوین را نشانه‌ای از تحقق برنامه‌­های استراتژیک و اهداف عالی شرکت در حوزه مالی، سرمایه‌گذاری و مشتری مداری دانست.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *