کسب و کارمطبوعات و رسانه ها

شبکه پذیرش آگهی به عنوان سازمان آگهی های روزنامه افکار و رویش ملت انتخاب گردید

دانستنی اقتصاد: شبکه پذیرش آگهی به عنوان سازمان آگهی های دو روزنامه افکار و رویش ملت انتخاب گردید.

با توجه به تجربه موفق شبکه پذیرش آگهی در حوزه پذیرش و انتشار آگهی ها در روزنامه های سراسری و شهرستان ها و مجلات تخصصی، این شبکه از سوی حکمت اله موسوی، مدیر مسئول روزنامه های افکار و رویش ملت به عنوان سازمان آگهی های این دو روزنامه انتخاب گردید.

لذا کارشناسان شبکه پذیرش آگهی و سایت تعرفه از بهمن ماه سال جاری به ارائه خدمات در زمینه طراحی و چاپ آگهی در روزنامه های افکار و رویش ملت می پردازند.

روزنامه افکار روزنامه اجتماعی ،سیاسی و فرهنگی صبح کشور است. این روزنامه روزانه به صورت سراسری در کل کشور توزیع می شود. این روزنامه سعی در انتشار سریع اخبار و رویداد های درست دارد.

کارشناسان خبری روزنامه افکار نگاه تحلیلی به مسایل ایران و جهان داشته وبا رعایت صداقت و امانتداری و ایجاد اعتماد بین مخاطبین با روزنامه به انتشار اخبار روز می پردازد.

روزنامه رویش ملت با هدف توسعه فضای رسانه‌ای کشور و ارتقای آگاهی‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری ، ورزشی فعالیت می نماید.

این روزنامه در۱۲ صفحه بصورت رنگی و با گستره توزیع سراسری منتشر می شود. عناوین برخی صفحات آن رویداد، بین الملل، اقتصادی، انرژی، شهرستان، سلامت، فن آوری، هنری، ورزشی، خانواده می باشد. روزنامه رویش ملت رتبه ۶۱ جدول رتبه بندی روزنامه ها را که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درزمستان ۹۴ منتشر گردید به خود اختصاص داده است.

چگونه آگهی سفارش دهیم؟

برای سفارش انتشار آگهی در روزنامه های افکار و رویش ملت، می توانید از طریق تماس با کارشناسان شبکه پذیرش آگهی، نسبت به سفارش درج آگهی خود اقدام نمایید.

همچنین سایت  tarefeh.ir مرجع اطلاعات روزنامه های کشور است که می توانید برای انتخاب روزنامه و آشنایی با نرخ ها و تعرفه های چاپ آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار و نشریات استانی، محلی و تخصصی و سایر اطلاعات مورد نیاز و سفارش آگهی به این سایت مراجعه کنید.

علاوه بر آن؛ با دانلود تعرفه درج آگهی در این روزنامه از سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه روزنامه های سراسری و انتخاب صفحه مورد نظر نسبت به سفارش آگهی دراین روزنامه اقدام نمایید. پس از ثبت سفارش خود در این سایت کارشناسان شبکه پذیرش آگهی جهت هماهنگی آگهی تبلیغاتی و یا خدماتی و یا غیره شما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

لازم به ذکر است جهت سفارش آگهی های مجمع،مزایده،مناقصه،دعوت به همکاری،آگهی های تجاری و تبلیغاتی، آگهی های عام المنفعه و موسسات خیریه ،ترحیم و تسلیت، گمشده و سایر آگهی های خود از سراسر کشور می توانید با کارشناسان آگهی سایت تعرفه در ارتباط باشید.

تعرفه درج آگهی در این روزنامه برای سازمان ها و ادارات دولتی مطابق تعرفه مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا