اقتصادیبازار

سیخ جگر، دل و قلوه؛ ۴۰۰۰ تومان

دانستنی آنلاین: قیمت هر سیخ جگر، دل و قلوه تغییری نداشته و به واحدهای صنفی اعلام شده تا هر سیخ از این اقلام به وزن ۲۵ گرم را به قیمت ۳۵۰۰ تا ۴,۰۰۰ تومان عرضه کنند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه با بیان مطلب بالا گفت: مانند سال های گذشته٬ میزان تقاضای این محصولات در ماه مبارک رمضان کاهش یافته است. البته میزان ذبح و عرضه جگر در بازار نیز با افت همراه بوده است.

غلامحسین شیرازی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت کسب و کار در واحدهای عرضه دل، جگر و قلوه افزود: در حال حاضر میزان تقاضا برای گوشت به شدت کاهش یافته و این موضوع عاملی شده تا میزان کشتار کاهش یابد، با کاهش میزان کشتار میزان عرضه جگر در بازار نیز کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: امید است میزان ذبح دام بعد از ایام ماه مبارک رمضان افزایش یابد تا بر عرضه جگر در بازار افزوده شود. البته قیمت خرید جگر در بازار تغییری نداشته است.

شیرازی با بیان اینکه قیمت هر کیلو جگر گوسفندی ۹۰ هزار تومان و جگر گوساله ۶۸ تا ۷۰ هزار تومان است، اضافه کرد: قیمت هر سیخ جگر، دل و قلوه تغییری نداشته و به واحدهای صنفی اعلام شده تا هر سیخ از این اقلام به وزن ۲۵ گرم را به قیمت ۳۵۰۰ تا ۴,۰۰۰ تومان عرضه کنند. به درخواست مشتری هم با افزایش هر ۵ گرم به وزن گوشت، ۵۰۰ تومان بر قیمت محصول افزوده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا