اقتصادیبانک، بورس و بیمه

سککوک، سامانه تغییر تعامل بانک‌ها با فعالان اقتصادی

دانستنی آنلاین: عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که فضای کسب و کار در حال تغییر است، گفت: متناسب با این تغییر، شکل تعامل بانک ها با فعالان اقتصادی نیز باید تغییر کند و سامانه سککوک(سامانه کشوری کسب و کار)، گامی در همین راستاست.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ مسعود خاتونی در همایش آشنایی با سامانه سککوک که به همت اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی بانک ملی برگزار شد، هدف از طراحی این سامانه را ایجاد تغییر در مفاهیم رایج حوزه کسب و کار عنوان کرد و افزود: توسعه فضای کسب و کار، گسترش تعاملات بین واحدهای عضو و توسعه و ترویج تجارت و معاملات بین اعضا، از سیاست های اصلی این سامانه است.

وی همچنین اجرای کامل بانکداری اسلامی، مصرف صحیح منابع بانک، بهینه کردن کارمزدهای دریافتی بانک، حذف واسطه ها و کمک حداکثری به چرخه تولید و در نهایت تولیدکننده را از مزایای اجرایی شدن سامانه سککوک برشمرد.

در این همایش که با حضور جمعی از کارکنان بانک برگزار شد، رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی نیز گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب ارائه کرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین در سفر خود به تبریز علاوه بر پایگاه شهاب ملی فلکه تختی، از شعب تبریز و خیابان ارتش بازدید کرد و ضمن برقراری ارتباط تصویری از طریق دستگاه VTM فلکه تختی با همکاران مرکز گفت و گو کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا