اقتصاد کلاناقتصادی

سازمان استخدامی مسئول سامانه ثبت حقوق مدیران

دانستنی آنلاین: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بخشنامه همکاری ذی‌حسابی‌ها با سازمان امور اداری و استخدامی برای ثبت حقوق مقامات و مدیران ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ به نقل از خانه ملت، فرهاد دژپسند درباره آخرین وضعیت سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران، گفت: این سامانه باید توسط سازمان امور اداری و استخدامی راه‌اندازی شود. نمی‌دانم این کجا عنوان شده که سامانه باید  توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی راه اندازی شود.

این عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه متولی نظام حقوق و دستمزد سازمان امور اداری و استخدامی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه ذی‌حسابی‌های کشور اطلاعات خوبی در اختیار دارند باید با سازمان امور اداری و استخدامی همکاری می‌کردند که بخشنامه همکاری آنها با این سازمان ابلاغ شده است.

طبق ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف شد نسبت به راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا اقدام کند و بر این اساس سازمان اداری و استخدامی مسئول طراحی و ساماندهی سامانه حقوق و مزایا شد.

همچنین در بودجه سال ۹۸ آمده است: به منظور ایجاد انضباط مالی، هماهنگی و پرداخت به موقع حقوق کارکنان، کلیه دستگاه های اجرایی موضوع ماده(٢٩) قانون برنامه ششم توسعه موظفند از ابتدای سال ١٣٩٨ اطلاعات مربوط به هرگونه پرداخت از محل منابع عمومی و اختصاصی را مطابق ضوابط زیر در اختیار خزانه داری کل کشور قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا