اقتصادیبانک، بورس و بیمه

زلزله مسجدسلیمان خدمات بانک صادرات را متوقف نکرده است

دانستنی آنلاین: مدیر شعب بانک صادرات ایران در خوزستان گفت: خدمات‌رسانی شعب این بانک در این استان با وجود بروز زلزله امروز مسجد سلیمان همچنان ادامه دارد و با وجود آسیب‌دیدگی یکی از شعب، خدمات بانکی به مردم ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین مهدی اقبالی‌راد افزود: تاکنون به دلیل وجود گرما با محدودیت کار در استان روبرو بوده‌ایم و شعب بانک تا ساعت ١٢ فعال هستند اما در صورت نیاز با هماهنگی استانداری و سایر دستگاه‌های اداری استان، برای خدمت‌رسانی به مردم حتی غیر از ساعات کاری اعلام شده آماده‌ایم.

وی تاکید کرد: زلزله پیش از ظهر امروز در مسجد سلیمان تنها به یکی از چهار شعبه بانک صادرات ایران در این شهر خساراتی وارد کرده که در تلاش هستیم با آماده‌سازی مجدد آن و بهره‌گیری از ظرفیت سه شعبه دیگر بانک در این شهر، انجام امور بانکی و خدمات مالی مشتریان و شهروندان را بدون وقفه ادامه دهیم. در سایر شهرهای استان خوزستان نیز از این منظر مشکلی وجود ندارد.

حسین جنیدی شریعت‌زاده، معاون مدیریت شعب بانک در استان خوزستان نیز با تاکید بر اینکه بانک صادرات ایران حضور مثمرثمری در مسجد سلیمان دارد و خدمات قابل توجهی به مردم و مشتریان در این شهر ارائه می‌کند، از تداوم فعالیت خودپردازها ابراز اطمینان کرد و گفت: برای برطرف کردن برخی آسیب‌دیدگی‌های جزئی یکی از شعب در این شهر، تیم‌های ارزیابی و تعمیر اعزام شده است.
زلزله‌ای به بزرگی ۵/٧ ریشتر، ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز با مرکزیت شهرستان مسجد سلیمان و در عمق ١٧ کیلومتری زمین رخ داد که یکی از شدیدترین زمین‌لرزه‌های چند سال اخیر در سطح استان خوزستان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا