اتحادیه ها و اصنافاقتصادیصنعت و تجارت

درباره “مافیای لوازم خانگی” افشاگری می‌کنیم

دانستنی آنلاین:سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی از احتمال بازگشت آنچه او مافیای واردات لوازم خانگی می‌خواند، خبر داد و گفت که در روزهای آینده اطلاعات تکمیلی درباره این موضوع را به اطلاع عموم خواهد رساند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ محمدرضا غزنوی با اشاره به ممنوعیت واردات لوازم خانگی در یک سال اخیر، افزود: امروزه نشانه‌هایی وجود دارد که به نظر می‌رسد مافیای واردات بعد از چند سالی که در پوشش تولیدکننده واردات خود را انجام می‌دادند، دوباره می‌خواهند به صورت رسمی فعالیت کنند.

وی افزود: در سال‌های اخیر برخی واردکنندگان با استفاده از خلاء‌های قانونی و در قالب واردات قطعات، مواد اولیه و کالاهای نیمه منفصله؛ کالای نهایی را به کشور وارد می‌کردند.

به گزارش ایسنا٬ سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی با بیان اینکه واردکنندگان حاضر نیستند بازار بزرگ لوازم خانگی را ترک کنند، تصریح کرد: علی‌رغم اینکه برندهای کره‌ای و یک برند اروپایی در اولین فرصت با استفاده از تحریم‌ها کشور ما را ترک کردند، واردکنندگان به دنبال این هستند که واردات را آزاد کنند و کالای نهایی را در بازار ایران عرضه کنند.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان داخلی برندهای خارجی را رصد می‌کنند، اضافه کرد: در روزهای آینده اطلاعات تکمیلی درباره “حضور مافیای لوازم خانگی” را به اطلاع عموم خواهد رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا