اقتصادیبرندها

«گابی ین» (GABIYEN) میزبان دانشجویان تبلیغات در نمایشگاه مواد شوینده

دانستنی آنلاین: دانشجویان رشته تبلیغات دانشگاه علمی کاربردی واحد ۲۶ تهران با حضور در غرفه شرکت تجاری «گابی ین» (GABIYEN) در نمایشگاه بین المللی مواد شوینده ، پاک کننده ، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته، با مراحل راه اندازی غرفه و روند برگزاری نمایشگاه و حضور تبلیغاتی برندها و شرکت کنندگان در نمایشگاه آشنا شدند.

حضور دانشجویان رشته تبلیغات در نمایشگاه مواد شوینده و بهداشتی

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در این بازدید، خانم کرمی استاد دانشگاه علمی کاربردی واحد ۲۶ تهران تأکید بر اهمیت حضور برندها در نمایشگاه ها، گفت: یکی از روش های تبلیغ و معرفی محصول و برند سازی، حضور در نمایشگاه است.

وی افزود: هدف گذاری، برنامه ریزی، غرفه سازی، آموزش پرسنل حاضر در نمایشگاه، تهیه اقلام اطلاع رسانی و تبلیغاتی و استفاده از فرصت های تبلیغات در نمایشگاه عواملی هستند که برای رسیدن به نتیجه مناسب، باید به آن ها توجه کرد.

در ادامه این بازدید، امیر جسین ارفعیان معاونت فروش و صادرات شرکت تجاری گابی ین(GABIYEN) دانشجویان تبلیغات را در جریان فعالیت های شرکت قرار داد و گفت: حضور برندها درنمایشگاه های تخصصی و بین المللی فرصت مناسبی برای تبلیغات و ایجاد فرصت های جدید فروش و بازاریابی است.

موفقیت‌های تجاری گابی ین(GABIYEN)

شرکت تجاری گابی‌ین( GABIYEN) که پس از چند سال موفقیت در زمینه فعالیت های اقتصادی و ارایه محصولات با کیفیت، نقش مهمی در صنعت و توسعه تجارت این مرز و بوم ایفا کرده و پس از ۷ سال تلاش مداوم ، کسب تجربه بین المللی و شرکت در نشست ها و کلاس های آموزشی در ترکیه، فرانسه و اسپانیا در زمینه اسانس، رایحه و فرمولاسیون موفق شده است اولین خط تولید ادکلن با استاندارد و معیارهای بین المللی را در ایران راه اندازی کند.

این شرکت در وهله یک مدل (خودکاری) و در ۸ رایحه شیک تولید کرد که با استقبال مردم روبرو شده است و تدریجا ارتقای یافته و در حال حاضر که بحث قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش، آشنایی با بازار بومی هر منطقه و کشور، داشتن اطلاعات کافی در تولید، تجارت و مدیریت زبان حرف اول را می زند، با تولید ۲۰۰ مدل و بیش از ۴۰۰ رایحه، گام مهمی در پاسخ به رضایت مشتریان و اعتلای سطح تولید کشور برداشته است.

توضیح این که بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده ، پاک کننده

، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته با عنوان اختصاصی ایران بیوتی و کلین همزمان با نمایشگاه بین المللی کار ایران ( ایران جابکس )، با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و با عضویت اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی – فرانسه (UFI) انجمن بین المللی نمایشگاهها و رویدادها- آمریکا (IAEE)  انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران(IEOA) انجمن صنفی کارفرمائی غرفه سازان تهران(ESBAT) از ۲ تا ۵ اردیبهشت  ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا