اقتصادیبانک، بورس و بیمه

بانک صنعت و معدن در نمایشگاه فرصت‌های رونق تولید

دانستنی آنلاین: مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن از حضور این بانک در نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید که ۲۷ تا ۳۰ تیر، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ محمد حسن ترابی گفت: بانک صنعت و معدن به همراه شرکت های تابعه خود شامل شرکت های سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران، شبکه صرافی صنعت و معدن، کارگزاری صنعت و معدن و لیزینگ صنعت و معدن در این نمایشگاه توانمندی و فعالیت های تخصصی خود در حوزه های تولید و صنعت را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد و همچنین شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی نیز لیست تجهیزات و قطعات مورد نیاز تولید داخل را در این نمایشگاه اعلام می دارد.

وی افزود: تسهیل گری حرفه ای و اثربخش در ارائه خدمات مالی، بانکی و مشاوره ای به منظور تأمین مالی طرح های بزرگ زیرساختی و بنگاه های کوچک، متوسط و بزرگ با اولویت بخش خصوصی در راستای توسعه پایدار از جمله ماموریت های بانک صنعت و معدن است.

ترابی خاطرنشان کرد: این بانک، همکاری و تعاملی اثر بخش با متولیان سیاست گذاری توسعه اقتصادی کشور دارد و ارزش آفرینی خود را با اتکا به توانایی های سرمایه انسانی، شبکه ارتباطات بین المللی و ملی و ایجاد شرایط مناسب تامین مالی، تحقق می بخشد و حضور در این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا برنامه ها و راهبردهای این بانک بیش از پیش به جامعه هدف شامل تولیدکنندگان، صنعتگران و سرمایه گذاران بخش های دولتی و خصوصی معرفی شود.

مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن بیان داشت: این اولین دوره است که نمایشگاه “فرصت های ساخت داخل و رونق تولید” با شعار «پویش ملی، نهضت ساخت داخل» با هدف رونق تولید و و داخلی سازی نیازهای صنایع برگزار می شود و صنایع خودرو و قطعات، صنایع معدنی فلزی و غیر فلزی، لوازم خانگی، صنایع دریایی، مخابرات و نفت و گاز و پتروشیمی از جمله محورها و حوزه های تخصصی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر خواهد بود و بانک صنعت و معدن درسالن ۳۸Bغرفه شماره ۱۴ آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا