اجتماعیاقتصادیراه و شهرسازیشهری

بازدید از آزادراه تهران-شمال٬ جمعه

دانستنی آنلاین: رئیس جدید بنیاد مستضعفان گفت: جمعه هفته جاری(۴ مرداد۹۸)  از قطعه یک آزادراه تهران-شمال بازدید خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬از مهر، سیدپرویز فتاح در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، با اشاره به حکم صادره از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر ریاست خود بر بنیاد مستضعفان گفت: رهبر معظم انقلاب در این حکم، بر محرومیت زدایی واقعی تاکید داشتند.

وی ادامه داد: باید این دیدگاه که بنیاد مستضعفان یک بنگاه اقتصادی است، عوض شده و به مردم اعلام شود در کنار فعالیت اقتصادی، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی نیز انجام خواهد داد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یکی از اهداف خود را افزایش اعتماد عمومی به این نهاد دانست و گفت: باید نگاه مردم به بنیاد مستضعفان تغییر کند؛ البته ابهاماتی در این زمینه وجود دارد؛ اما باید شفاف عمل کنیم تا رفع ابهام شود؛ در این میان برای اینکه این اتفاق رخ بدهد، به همکاری های دولت و مجلس نیاز داریم.

فتاح افزود: از این پس فعالیت های اقتصادی بنیاد مستضعفان به عنوان پشتوانه رفع محرومیت عمل کرده و برای اجرای پروژه های آن، با نهادهای دیگر همسو می شویم، این درست همان اتفاقی که در کمیته امداد رخ داد و و باعث پیشرفت کمیته امداد شد.

وی خاطرنشان کرد: محرومان باید بدانند که بنیاد در کجای کار است و چقدر به آنها می رسد.

فتاح درباره حضور بنیاد در آزادراه تهران-شمال گفت: جمعه هفته جاری ۴ مرداد ۹۸ قرار است با رئیس سازمان برنامه و بودجه، از آزادراه تهران-شمال بازدید کنیم؛ این در حالی است که سازمان برنامه اعتبار خوبی به این پروژه داده و ما هم قول داده‌ایم تا پروژه آزادراه تهران-شمال را به اتمام برسانیم؛ ضمن اینکه ما پای آزادراه می ایستیم و آن را به اتمام می رسانیم.

وی افزود: آزادراه تهران-شمال به زودی به بهره برداری می‌رسد.

فتاح در پاسخ به پرسشی درباره پلاسکو گفت: بنیاد به خوبی در این مدت تلاش کرده تا ساختمان پلاسکو را نوسازی کند، بر این اساس، از ۶۰۰ واحد صنفی ۳۵۰ نفر از اصناف ساختمان پشتی را در دست بازسازی دارد، ۲۵۰ نفر مابقی در ساختمان جدید مستقر خواهند شد.

به گفته فتاح، شهرداری برای ساخت ساختمان جدید مجوز داده و در حال کندن پی ساختمان هستیم؛ در اولین فرصت در محل پلاسکو حاضر می شوم و از آن بازدید می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا